Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev det några jobbnyheter?
Härligt!
Här skiner också solen. Har sagt till mig själv att jag måste gå ut en promenad under dagen när jag jobbar hemifrån. Så jag ska pallra mig ut snart i det fina vädret.
Jag brukar få notiser och mejl om fakturor i kivra.Mystiskt. Jag fick en faktura - på Kivra från telenor på en dry tusenlapp. Bara ren och skär tur att jag var därinne och kollade pga deklarationen - är nästan aldrig på Kivra. Den var ställd till min address i Bollnäs där jag inte bott på tre år och jag blev fakturerad för att jag inte lämnat tillbaka en digital tv box. Bara det att jag aldrig haft en sådan box eftersom det var HV som stod på abonnemanget och jag inte tittade på tv öht.
Ringde kundtjänst och de rättade till det, men ja, sabla tur att jag faktiskt kollade Kivra.
Vissa företag har mycket bättre kundservice än andra. Fick tillbaka svar 1 minut efter att jag frågat med ett rakt svar utan knussel.Har slängt 32 kemikalier...
Och sanerat kemikaliespill från någon röten gammal härdare från tusen år sedan
Och lyckats få härdare på tröjärmen trots att jag hade dräkt, handskar, glasögon, mask, hårnät och hade tejpat ordentligt runt vristerna
Dräkten lyckades rivas upp och i samma veva rann det en massa från burken jag lyfte.
Så nu sitter jag och mailar företaget för att se om någon minns vad som var i deras härdare och om man kan tvätta tröja med härdare i tvättmaskin, eller om det bara är att slänga den.
Två gånger per år ersätter de. Jag har utnytjat bärgning ur dike och ett batteristopp. Då nu får inget hända innan nästa period.Vi har lagat 2 ggr och aldrig mer. Fördelen med backupen är att man har assistans bla när man har gamla bilar.
Skedde det på arbetstid tycker jag definitivt du ska ta upp saken.Vissa företag har mycket bättre kundservice än andra. Fick tillbaka svar 1 minut efter att jag frågat med ett rakt svar utan knussel.
Nu funderar jag på om jag orkar be ag om ersättning för tröjan...
Slänger iväg ett mail och hoppas att processen inte är allt för krånglig.Skedde det på arbetstid tycker jag definitivt du ska ta upp saken.
Klart att arbetsgivaren ska stå för förstörda kläder.Slänger iväg ett mail och hoppas att processen inte är allt för krånglig.
Lite sur för det var en favoritkofta att jobba i