Macadamianötter kostar en arm och ett ben + skjortan!
@dobbis
https://www.nutcellars.com/blog/why... the main reasons,take years to reach harvest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Macadamianötter kostar en arm och ett ben + skjortan!
Grattis Glimma, jag hoppa din dag idag blir så mycket bättre än när du gick och la dig.Negativt inlägg, för dig som eventuellt vill undvika att läsa sådant.
Jag kom precis hem från jobbet. Grät halva vägen hem och nu tog det fart igen. Sitter på golvet i tvättstugan. På kökbordet finns en tallrik med en födelsedagshälsning och fika sambon bakade igår. Vill slänga mig på sängen och bara klänga mig fast vid honom men istället sitter jag här och snorar och tycker synd om mig själv. Jag fyller tjugoåtta och jag känner mig som en misslyckad vuxen. Men nu är det dags att duscha för att sedan försiktigt krypa ned under täcket. Det blir bättre när jag vaknar.
Ett stort Grattis hoppas du sovit gott och att din dag blir bättre idagNegativt inlägg, för dig som eventuellt vill undvika att läsa sådant.
Jag kom precis hem från jobbet. Grät halva vägen hem och nu tog det fart igen. Sitter på golvet i tvättstugan. På kökbordet finns en tallrik med en födelsedagshälsning och fika sambon bakade igår. Vill slänga mig på sängen och bara klänga mig fast vid honom men istället sitter jag här och snorar och tycker synd om mig själv. Jag fyller tjugoåtta och jag känner mig som en misslyckad vuxen. Men nu är det dags att duscha för att sedan försiktigt krypa ned under täcket. Det blir bättre när jag vaknar.
Jag har öppet fönster
Ska vi byta?Kallt här med. Och igår var det jättesoligt så jag var tvungen att sänka elementet för det blev 22° inne. Nu fryser jag istället för jag höjde ju inte innan natten
Har 18° inne och -4° ute nu så inte mycket bättre än duSka vi byta?
17 grader inne och minus 7 ute.
Snålar med den lilla ved jag har och hoppas på solig dag. Behöver duscha innan vårdbesök så jag har tänt i pannan. Vill ha vår och sol. Äger ett effektivt elelement men det drar mängder av ström så jag klär mig rejält inomhus istället.
Vem har kapat @tornblomma ??????Jag har sovit inatt! Tog en rejäl hutt cocilana när jag gick och la mig. Och se på fn!
Med det sagt är jag inte direkt pigg just nu
Mycket viktigt!! Masssssiiippaaaannnnntååta!I dag är det Smålands nationaldag.
Absolut... men jag skjuter nog upp det till imorgon.Mycket viktigt!! Masssssiiippaaaannnnntååta!