Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Negativt inlägg, för dig som eventuellt vill undvika att läsa sådant.

Jag kom precis hem från jobbet. Grät halva vägen hem och nu tog det fart igen. Sitter på golvet i tvättstugan. På kökbordet finns en tallrik med en födelsedagshälsning och fika sambon bakade igår. Vill slänga mig på sängen och bara klänga mig fast vid honom men istället sitter jag här och snorar och tycker synd om mig själv. Jag fyller tjugoåtta och jag känner mig som en misslyckad vuxen. Men nu är det dags att duscha för att sedan försiktigt krypa ned under täcket. Det blir bättre när jag vaknar.
 
Stort grattis på födelsedagen @Glimra :heart
1x1__0004_031821_pusheen5.jpg
 
Negativt inlägg, för dig som eventuellt vill undvika att läsa sådant.

Jag kom precis hem från jobbet. Grät halva vägen hem och nu tog det fart igen. Sitter på golvet i tvättstugan. På kökbordet finns en tallrik med en födelsedagshälsning och fika sambon bakade igår. Vill slänga mig på sängen och bara klänga mig fast vid honom men istället sitter jag här och snorar och tycker synd om mig själv. Jag fyller tjugoåtta och jag känner mig som en misslyckad vuxen. Men nu är det dags att duscha för att sedan försiktigt krypa ned under täcket. Det blir bättre när jag vaknar.
Grattis Glimma, jag hoppa din dag idag blir så mycket bättre än när du gick och la dig. :heart 🌹
 
Vaken, har sovit dåligt i natt
Veronica på hur jag mår efter jobbet så blir det en lunch på Tinget. Eller så åker jag hem och sover
Farsan har barnvakt idag från 12 så
 
Negativt inlägg, för dig som eventuellt vill undvika att läsa sådant.

Jag kom precis hem från jobbet. Grät halva vägen hem och nu tog det fart igen. Sitter på golvet i tvättstugan. På kökbordet finns en tallrik med en födelsedagshälsning och fika sambon bakade igår. Vill slänga mig på sängen och bara klänga mig fast vid honom men istället sitter jag här och snorar och tycker synd om mig själv. Jag fyller tjugoåtta och jag känner mig som en misslyckad vuxen. Men nu är det dags att duscha för att sedan försiktigt krypa ned under täcket. Det blir bättre när jag vaknar.
Ett stort Grattis hoppas du sovit gott och att din dag blir bättre idag ❤️
 
-6, fy tusan!
Får vara tacksam att inte snön är här i alla fall.
Dricker kaffe.
Ska jobba till 8-16:30 men skulle helst bara stanna i soffan. Har inget med jobbet att göra utan mitt sinnestillstånd. Så trött på mig själv.
 
Kallt här med. Och igår var det jättesoligt så jag var tvungen att sänka elementet för det blev 22° inne. Nu fryser jag istället för jag höjde ju inte innan natten 😅
Ska vi byta? :D
17 grader inne och minus 7 ute.

Snålar med den lilla ved jag har och hoppas på solig dag. Behöver duscha innan vårdbesök så jag har tänt i pannan. Vill ha vår och sol. Äger ett effektivt elelement men det drar mängder av ström så jag klär mig rejält inomhus istället.
 
Ska vi byta? :D
17 grader inne och minus 7 ute.

Snålar med den lilla ved jag har och hoppas på solig dag. Behöver duscha innan vårdbesök så jag har tänt i pannan. Vill ha vår och sol. Äger ett effektivt elelement men det drar mängder av ström så jag klär mig rejält inomhus istället.
Har 18° inne och -4° ute nu så inte mycket bättre än du ;)
 
Sitter på Expresso house på sjukhuset i skövde. Unnat mig en scones och en kopp te (+ en klick grädde för fettets skull) Datorn är med så jag kan jobba lite mellan tiden. Klockan 10 ska jag vara tillbaks på undersökningen för röntgen. KOmmer bli en seg dag detta.

Fått en del gjort men ändå.

Hade -7 ute imorses på väg till jobbet och det var en redig käftsmäll. Jag är ju liksom redo för vår nu...

Får mata på mina stackars små fåglar ute lite till. Jag har aldrig i hela mitt liv köpt så mycket fågelmat som jag gjort detta år :rofl: Men 2 hackspettar några finkar och en domherre har hittat hit. Jag har inte sett domherrar på flera år :love: Även en tjuvaktig lite ekorre som mina undar blir helt tokiga på kommer och sitter under eken mycket.

Åh vad jag vill vara hemma och pyssla lite. Bara x antal timmar kvar här på sjukhuset sen får jag åka hem
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 172
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 318
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 128
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp