Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ryggen har pajjat fullständigt, utan att jag gjort något med den. Det är aldrig ett bra tecken och jag hoppas att den bara är dramatisk och att det ger sig till typ imorgon. För just nu kan jag nästan inte gå. 😫

Var iväg och hämtade en bokhylla nyss som någon skänkte bort, de var snälla och både skruvade isär den och lastade in den i min bil. ❤️ nu får den ligga där tills ryggen samarbetar.
 
Läser recept på osso bucco och ska försöka komma igång och laga den. Känns trögt. Har inte gjort något alls idag utom att hasa runt i tofflor och kofta. Skönt ibland med en dag när man gör absolut ingenting. Vädret hjälper också till för en kurardag.
 
Ska följa med en kompis på en ridtur i skogen. Jag väljer cykel i dag eftersom det är första gången nya hästen ska ut i skogen här, och hennes andra häst har jag bara suttit på en gång och då var han osäker på mig.
 
Skrivit lite grann, ätit och promenerat. Solen lyser lite till och från men det är bitande kallt ute. Funderar på att baka en kaka, men vet inte riktigt vad. Jag har "normala" ingredienser hemma, så något borde jag kunna svänga ihop. Men vad vill jag baka... :confused:??
 
Allergi. Nu fattar jag varför jag varit så dålig i veckan. Inte bara ryggskott utan allergin också.
Optimistiskt åkte jag till gymmet för att komma igång med lite träning men insåg väl framme att det inte funkar. Kom knappt ur bilen.


Suck
 
Någon har byggt bo i min dörrkrans 😅 borde inte va det optimala stället direkt men jag dömer inte
 

Bifogade filer

  • IMG_20240309_153059.jpg
    IMG_20240309_153059.jpg
    443,3 KB · Visningar: 66
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 326
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp