Jag har nästan 300
Edit: det är från 2023 också
Förra året var för mig ett ganska dåligt övertidsår. Knappt 250 timmar. 2022 var bättre för då hade jag nästan 350 timmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nästan 300
Edit: det är från 2023 också
Förra året var för mig ett ganska dåligt övertidsår. Knappt 250 timmar. 2022 var bättre för då hade jag nästan 350 timmar
SnöSov länge och känner mig helt överkörd
Om en timme ungefär ska vi åka till mormor och morfar. Vaknade också till snö på marken
Jag hetsäter. Kan inte ha något hemma.Det kan ju hända att du blir sugen någon annan gång.
Längre tid än att baka.Står i kö för att köpa bröd är nog 1 1/2 timme kvar.
Står i kö för att köpa bröd är nog 1 1/2 timme kvar.
Ja men det här är Johan sörberg. Skägglurven i hela Sverige bakar. Han bor utanför @cambodia by.Det är som bageriet i kvarteret här Sen vid lunch så ringlar kön vid ramen-haket runt halva kvarteret.
Svenskar och köer ändå
Ja alltså det är normal kö på svart/verkstan.Står i kö för att köpa bröd är nog 1 1/2 timme kvar.
Det finns inget bröd som är värt att köa 1 1/2 timme för...Står i kö för att köpa bröd är nog 1 1/2 timme kvar.
Ja men det här är Johan sörberg. Skägglurven i hela Sverige bakar. Han bor utanför @cambodia by.
Jo lovar...Det finns inget bröd som är värt att köa 1 1/2 timme för...
Haha...nej...Jo lovar...