Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har upptackt en knol pa Princess Diva, Rottweiler, precis under henne's mamary glands. Hon blir 12 ar om tva veckor och ska inte genomga nagon sorts operation alls.😭 Jag vet ju vad det innebar ... men aker till vetten pa Tisdag for att hora hur mycket langre vi kan tankas fa sa jag kan boka en vet att komma hem for den sista akten.

Ibland suger livet.😢
 
Somnade. Vaknade. Katten extremt missbelåten (helt förståeligt) över utebliven middag. Är inte alls sömnig nu.

Blir sugen på chips och choklad efter att ha läst i tråden :d
 
Vilket härligt vårväder det varit idag; solen värmde på duktigt så krävdes ju inte mycket eldning i förmiddags, inte 😄. Tittade till hästarna innan jag åkte hemåt (de togs in lite senare) och gäspar en häst börjar nästa 😅🥰. Freeedag och middag i form av råstekt potatis, ostschnitzel, broccoli och bea och en liten,liten skvätt whisky att smutta på och började se på serien Tre kärlekar från -89 😊. Men nu är vi trötta 😴.
 
Suttit och slitit mitt stackars hår med att försöka lägga in läkarkvitton, biljetter och reseräkningar i världens sämsta system. Sen roade jag mig med att lägga in all kval övertid jag kommer göra den här månaden vad det ser ut som nu, på planeringsstadiet. Uppe i 24 timmar för mars, gjorde 35 i februari.

Gäller att hinna så mycket som möjligt innan jag ev byter jobb men de kommande två lönerna ser lovande ut med ÖT och traktamenten. 🤑

Nu nattens sista kaffekopp, dricker inget kaffe efter 24 och fram tills jag går på igen kl 19 kommande natt.
 
Suttit och slitit mitt stackars hår med att försöka lägga in läkarkvitton, biljetter och reseräkningar i världens sämsta system. Sen roade jag mig med att lägga in all kval övertid jag kommer göra den här månaden vad det ser ut som nu, på planeringsstadiet. Uppe i 24 timmar för mars, gjorde 35 i februari.

Gäller att hinna så mycket som möjligt innan jag ev byter jobb men de kommande två lönerna ser lovande ut med ÖT och traktamenten. 🤑

Nu nattens sista kaffekopp, dricker inget kaffe efter 24 och fram tills jag går på igen kl 19 kommande natt.

Jag är på strax över 80 timmar i år 💰 :p
 
Idag ska jag ner till min syster med familj nere i Skåne. Ett himla flängande den här veckan. Men vi stannar bara över dagen. Maken följer inte med, han jobbar. Åker ner med mor och far.
Måste ju inspektera systers nya hästar. Tre stycken blev det. Bygger nytt stall gör de också. Ska bli kul att se!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 326
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp