Gjort tre nya tatueringar
Utöver det fixat stallet, duschat, ätit lunch och fikat med dottern.
Utöver det fixat stallet, duschat, ätit lunch och fikat med dottern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill läsa en lättsam bok med ett djup så rekommenderar jag varmt "Britt-Marie var här" !Är lite rastlös och funderar på vad jag kan läsa, öppnar och stänger böcker. Vill ha något lättsamt, historisk eller sciffy.
Helt underbar bokOm du vill läsa en lättsam bok med ett djup så rekommenderar jag varmt "Britt-Marie var här" !
Ja, visst är den! Språket är så fantastiskt och den är så rolig (men ändå, som sagt, med en djup) att jag har skrattat högt för mig själv flera gånger !Helt underbar bok
Jag tål inte heller hasselnöt men tror inte jag har äkta allergi utan det som kallas korsallergi/korsreaktion.Jag ar tydligen allergisk mot hasselnots trad. Da tradelandena (filbert) blommar just nu men langa (eh? Tradar? sadana dar hangen som aven bjorkar har) det Filbert som ska bli runt 90000 ton hasselnotter att saljas i host. Lat oss bara saga att det ar manga langa Filbert hangen som borjar slappa pollen nu.
Naturligtvis var jag informerad att det ar valkannt (eh, huh?) att Filbert allergi kan utvecklas till en mycket allvarlig allergi och att man bor ha en epipen med sig alltid. Jag har tre i kylskapet ... kanske dags att lagga tva i vaskan da.
Här fick vi en leverans kattdsnd igår!Väntar på kattsandsleverans. Segt. Funderar på att städa något medan jag väntar, men vad?
Det finns ju internationella mansdagen också.Det sa en på jobbet. En kvinna... jag svarade att det är skrämmande att det behövs 2024. Jag tror inte min poäng fallit ner än.
Mitt hus?Väntar på kattsandsleverans. Segt. Funderar på att städa något medan jag väntar, men vad?
Eller mitt...Mitt hus?