Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma for en kortare stund i dag och jag behover ocksa duscha, byta om till snyggare (allmangiltiga) klader da jag aker direkt fran jobbet till det arliga "Wine and Food Classic" som gar av stapeln har i stan. Jag aker bara hem snabbt sa kompisen och en "designated driver" kan se till att ta oss dit ... Det ska bli trevligt!
 
Hemma for en kortare stund i dag och jag behover ocksa duscha, byta om till snyggare (allmangiltiga) klader da jag aker direkt fran jobbet till det arliga "Wine and Food Classic" som gar av stapeln har i stan. Jag aker bara hem snabbt sa kompisen och en "designated driver" kan se till att ta oss dit ... Det ska bli trevligt!
Ha det så trevligt!
 
1000007658.jpg

Tröstäter glass framför tv och har nervös nedräkning tills ev valp föds 🙈
 
Herregud. Hilma af Klint och Wassily Kandinsky visas tillsammans på ett konstmuseum i Düsseldorf i vår och sommar. Kan det bli bättre?

Plötsligt börjar jag kolla upp hur man tar sig dit billigast..
Det vore en underbar tråd att följa! :heart

Ja, alltså om du skulle vilja. (Planerna, resan, upplevelsen på utställningen och såklart allllt runtomkring. Trevliga hak, fina promenader, andra utställningar…)

Mvh/upplevelseabstinent
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 326
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp