Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den lila! Fantastiskt vårig färg!Funderar på vilken bok jag ska öppna först
Absolut, var bor du?Mitt hus?
Grejen är att jag gjorde beställningen för jag ville ha den mossgröna men som du säger är den lila mer vårig!Den lila! Fantastiskt vårig färg!
Nära mig. Eller närmare mig än dig så du kan ta bådas...Absolut, var bor du?
Sörmland! Välkommen.Absolut, var bor du?
Ha det så trevligt!Hemma for en kortare stund i dag och jag behover ocksa duscha, byta om till snyggare (allmangiltiga) klader da jag aker direkt fran jobbet till det arliga "Wine and Food Classic" som gar av stapeln har i stan. Jag aker bara hem snabbt sa kompisen och en "designated driver" kan se till att ta oss dit ... Det ska bli trevligt!
Herregud. Hilma af Klint och Wassily Kandinsky visas tillsammans på ett konstmuseum i Düsseldorf i vår och sommar. Kan det bli bättre?
Plötsligt börjar jag kolla upp hur man tar sig dit billigast..
Det vore en underbar tråd att följa!Herregud. Hilma af Klint och Wassily Kandinsky visas tillsammans på ett konstmuseum i Düsseldorf i vår och sommar. Kan det bli bättre?
Plötsligt börjar jag kolla upp hur man tar sig dit billigast..
Ja, Hilma var fantastisk.Sag Hilma af Klint och Piet Mondrian pa Tate Modern forra aret - valdigt trevlig utstallning, men var besiken att min favoritserie inte fanns att kopa som print!