Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått mitt bud på en lägenhet i London godtaget!

Igår ringde mäklaren mig när jag cyklade hem run 6 tiden, så där stod jag och typ skakade på random bakgata.

En jäkla massa pengar är det, och bolånet kommer äta upp en saftig del av lönen varje månad - men det är en trerummare och planen är att bitvis ta en inneboende för att få lite extra pengar- visst har jag glrna privatliv, men livet lr dyrt!
Veckopendlare? Jag har ett rum, det är nog i snitt varannan vecka någon av dom två andra som bor här ens ser mig 😅

Jag har precis ätit middag. Dagen till ära blev det lite finare mat mitt i veckan. Helstekt fläskfilé, klyftpotatis och kantarellsås. :d
Hunden fick också alla hjärtans dag-lyx; ett smarrigt köttben.
Nu ska jag smälta maten lite innan jag kanske smyger i mig några geléhjärtan till efterätt.

Jag har precis ätit middag. Dagen till ära blev det lite finare mat mitt i veckan. Helstekt fläskfilé, klyftpotatis och kantarellsås. :d
Hunden fick också alla hjärtans dag-lyx; ett smarrigt köttben.
Nu ska jag smälta maten lite innan jag kanske smyger i mig några geléhjärtan till efterätt.
Ah, nu blev jag sugen på geléhjärtan! 😣
Sitter på en flygplats och väntar igen så inga geléhjärtan idag, kanske säljs billigare i morgon? :d

Haft vansinnigt ont i kistan idag. Legat halvt framåtlutad över datorn på kontoret 😅
Nu när jag kom hem så hängde ett bud med massa skönhetsprodukter på dörren! Muntrade minst sagt upp!
Jag ska unna mig vietnamesisk take away nu, inte ätit sen 09 imorse.

Av någon anledning så kommer jag vara ensam på kontoret i morgon. :confused:

Det gör inget men man undrar om man har missat något.

Mina fina mentorselever hade köpt choklad och skrivit en gullig alla hjärtans dag lapp till mig och min mentorskollega. Gullungar :love:
Jag har även varit iväg med ett gäng elever på studiebesök i stadshuset och lyssnat på projektledarna för ett större projekt i staden. Intressant att höra hur man jobbar med projekt som har slutdatum 2050, hur man tänker med etapper och vad man gör "tillsvidare".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 906
Senast: Scata
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 528
Senast: Freazer
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
930
Senast: dobbis
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka