Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver hämta ut medicin jag också men orkar verkligen inte i dag, även om jag nog borde. Den är ju slut, så tar inte kvällsdosen. Men får ta det i morgon. Hade planerat i dag efter jobbet, men det sket sig ju.Tittar på klockan och följer dess långsamma gång mot fyra. Ska sticka till Willys och sedan ICA. Beställde medicin via apotea men av någon anledning så levererade de inte till dörren utan jag måste hämta ut det, så hade varit bättre om jag gått förbi ett apotek. Ibland överkommer bekvämligheten visheten, eller är det tvärtom?
Morotsfralla lät gott! Har du nåt recept?Har en omgång morotsfrallor i ugnen, nu behöver jag inte baka mer på länge.
https://www.ica.se/recept/morotsfrallor-726218/ Dessa! Blev saftiga och goda.Morotsfralla lät gott! Har du nåt recept?
Tack! Ska testa när jag har köpt mjölhttps://www.ica.se/recept/morotsfrallor-726218/ Dessa! Blev saftiga och goda.
+ @cambodiaEh?
Blev jag just akut förkyld inom loppet av 30 sekunder? Totalt blockerad i halva huvudet. Glansiga ögon. Näsan rinner. Vad i hela?
Hoppas det går över lika snabbt, ska ju vara med på markarbeteslektion imorgon bitti!
Sugen på löjrom
Och AW med bubbel
Undrar om igensatt bihåla blir bättre med semla?
På ICA har jag oftast fått avstämmning när jag handlat ett fåtal varor, typ 1-6 st. Är väl för att systemet/personalen trodde att jag hade fler varor.Hemma, orkade inte gå till Willys utan det blev bara ICA. Hämtade ut medicin och passade på att köpa lättdryck till stammispris. Intressant att jag tror det är första gången jag får upp på skärmen att slumpmässiga kontroller görs. Jag undrar om det visas när totalsumman är låg?
Jag fick helavstämning när jag hade handlat ett vitkålshuvud. Det gick snabbt den gångenPå ICA har jag oftast fått avstämmning när jag handlat ett fåtal varor, typ 1-6 st. Är väl för att systemet/personalen trodde att jag hade fler varor.