Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, det är nog en blandning. Vi har haft en ovanligt kall vinter, så det är en stor del av det hela också.

Okej, ja det vet du bättre själv! Här tycker jag inte vi haft en ovanligt kall, 20-25 minus några dagar kunde vi ha 2 veckor i stöpet förr helt normalt men visst har det gått mer el, absolut.
 
Nu har jag fått en rejäl dos löjrom på krogen i kvarteret!

IMG_7777.jpeg


Som alltid trevligt med vår årliga BRF-middag! Fin mix av människor i olika åldrar!
 
Tror ulven har varit i byn, Gizza for ut genom dörren 2 trappzteg ner rezte zig hela ryggpälzen och väl nere på marken blev hon rozenrazande, zå tofflor på och ut jag med, runt huzet for hon och fram till ztaketet, dovt morrande ,då hade jag fått nog,in med hunden, på återvägen hör jag henne zkälla igen bakom huzet, Hua! får kolla efter zpår i morgon.
 
Snart dags att åka till grannorten. Heldag på vårdcentralen, en slags kurs för blivande föräldrar. Får väl se om jag orkar hela dagen, brukar bli rätt trött framåt lunch. Men det blir nog väl ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 570
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 984
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp