Fick strömavbrott imorse, men strömmen kom som tur var tillbaka rätt snabbt. Så nu har jag städat en timme. Har lite kvar nu, men det borde gå snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ge det på morgonen hem från jobbet och kvällen. När jag gick i skolan och hade nån medicin som skulle tas 3 ggr/ dag. Den togs på morgonen när jag kom hem och innan sovdags.Tre gånger om dagen så det är vid lunch det blir problem. Den är också flytande och ska mätas och måste stå kallt…
Jo, men det blir lite konstiga intervall då. Typ 06, 17, 20…Men ge det på morgonen hem från jobbet och kvällen. När jag gick i skolan och hade nån medicin som skulle tas 3 ggr/ dag. Den togs på morgonen när jag kom hem och innan sovdags.
jag gillar att bestämma! Så både du och @sthu är hemma imorgon!Ibland behöver man bara någon annan som bestämmer…
/velar också
Men var hemma då om det blir så krångligt.Jo, men det blir lite konstiga intervall då. Typ 06, 17, 20…
Jo, @Hippocampus har bestämt det nuMen var hemma då om det blir så krångligt.
Dessutom behöver sonen nya tröjor eftersom han växer som ogräs, så det passar ju fint att kasta ihop ett gäng.
Hoppas du får sova!Varit vaken i nästan 30 timmar, trots insomningstabletter. Mår illa och huvudet är fyllt med bomull och snubblar runt. Ska försöka gå och lägga mig, sätta på finalen av great australian bake off s6 och försöka sova lite.