Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska nog sluta jobba för dagen här... har ändå börjat kolla på kattannonser :angel:
Kolla dessa!!!!

Skärmavbild 2024-01-10 kl. 16.31.16.png
 
Plusgrader och halt... jag ballade nästan ur att åka till gymmet men enligt busschauffören går bussarna bra så vi kör! Har lovat mig själv att om jag går till gymmet 1 gång i veckan i 4 veckor så får jag köpa en andel i en trav/galopphäst. Var nog flera år sedan jag kände mig så här motiverad att träna, o det är bara för tanken på belöningen :o
 
Så sjukt trött. Trots bra dag på jobbet och inte allt för hektiskt.
Krupit under filten i soffan och tittar på serie. Ska byta till bok snart och försöka somna tidigare i kväll.
 
Såå jävla irriterad och less på att inte bli frisk. Har varit sjuk i en halv evighet känns det som. Och jag får fortfarande typ puls och blir helt död av att bara gå upp och ner för trappen ett par ggr.
Känner hur tiden bara går och jag får mer och mer panik av att inte orka/hinna saker.
 
Sjukt irriterad. Stressade i stallet och dottern fick inte rida eftersom jag skulle in till Malmö på möte. Men inte en människa på det stället vi brukar ha möte på.
Jag har alltså gjort allt det inklusive gjort mig iordning och kört in till Malmö helt i onödan.
 
De fick ny hö-leverans idag. Den togs in under tak etc för att sedan flyttas in på rätt plats. Tog pålle 0,2 sek att inse att han nådde godsakerna vid insläpp. Bra med mininäbb i såna fall. Han blev så deppig när ”all you can eat-buffén plockades bort. 😅😍
IMG_2386.jpeg
 
Jag väckte katten som sov så sött på mig, har fått i mig god mat (lammlägg!) och siktar nu på att tända en brasa och lyssna vidare på en bok, med lite te till. Idag är första dagen på läänge som inte kaminen varit igång hela dagen.

Känner mig som människomos pga vaknat orimligt tidigt pga en bokad tid. Jag är definitivt ingen morgonmänniska längre! Det tar några timmar att få den här kroppen att fatta hur den ska pumpa blod till huvudet när den inte längre ligger ner. :cautious:
 
Hamnade visst på sofflocket efter att ha lämnat av maken på hans livs första pianolektion. Det finns massor jag borde göra men jag orkar inte riktigt. Prokrastinerar en stund till... Dags att laga middag om ungefär en halvtimme, så det blir väl fart på mig då om inte annat 🤷🏼‍♀️
 
På väg hem. Svängde förbi pressbyrån och köpte en baguette till middag då jag kom på jag inte har nåt klart hemma. Misstänker pluttarna kommer köra hela registret av "övergiven och utsvulten" nu när jag kommer senare än vanligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 040
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
516
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp