Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir galen pa mina hundar ... :arghh: Det ar ett elande nar man inte kan ata nagon form av citrus frukt utan att hundarna, som lamnar mat eller vad som helst om jag sager till ... men citrus forsoker de sno bara jag vrider pa huvudet om jag inte skickar ivag dem.:cautious:

Det ar ju tur att jag inte bor i Florida langre. 😆
 
Fortsatte rensa idag! Fulkastsde lite saker i soprummet och har nu dåligt samvete :bag:
Men nu blev det så…

Fick äntligen upp mitt nya diskställ som jag köpte någon gång långt före jul!

IMG_2350.jpeg
 
Har lyckats äta bra idag, och hade en väldigt trevlig dag på jobbet. Om en stund kommer en vän hit. Jag är egentligen för trött, men det här var enda kvällen på länge som kunde passa oss båda så tja, då får det bli så. Längtar efter helg nu. Jag ska för ovanlighetens skull inte jobba något i helgen och ser mycket fram emot det.
 
Såå jävla irriterad och less på att inte bli frisk. Har varit sjuk i en halv evighet känns det som. Och jag får fortfarande typ puls och blir helt död av att bara gå upp och ner för trappen ett par ggr.
Känner hur tiden bara går och jag får mer och mer panik av att inte orka/hinna saker.
Som jag. Supertrött men utan hosta. Puls av minsta lilla. Blev ibland tvungen att pausa mitt i trappan.

Efter några månader fick jag en PC-kur och blev som en ny människa. Någon form av bakterier var det.
 
Mysteriet är löst!

Jag har läst om din gurksallad flera gånger senaste dagarna och undrat om det var huvudrätt (och isåfall vilka ingredienser som gjorde den mättande) eller ett tillbehör. Uppenbarligen har jag inte undrat tillräckligt för att fråga. :p

Det låter gott!

Så lurigt! :D
Den var iaf god och väldigt enkel. Extra lämpligt när jag på Willys hittade tre gurkor på halva priset. Även korven, Cheddar&chili, till korv stroganoffen var på halva priset.
Älskar röda prislappar :rofl:
 
Hemma från ridskolan och sen handling. Känns konstigt att vi inte ska åka ut igen förrän om en vecka. Inget i helgen, ingen fredagskväll, ingen connyponny. Istället ska vi tillbringa väldigt mycket tid i ett annat stall :D
Nu tittar jag på Percy Jackson innan det är sovdags. Imorgon börjar skolan igen för A.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 040
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
516
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp