Hemma for lunch. Det ar korta shift i dag sa jag har handlat och sitter nu och ater frukost medan mitt tea svalnar lite, sedan vantar en sumo citrus innan jag gar ut i garaget och borjar roja pa allvar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mysteriet är löst!Nu ska jag äta kvällsmat: korv stroganoff med ris och asiatisk gurksallad.
Som jag. Supertrött men utan hosta. Puls av minsta lilla. Blev ibland tvungen att pausa mitt i trappan.Såå jävla irriterad och less på att inte bli frisk. Har varit sjuk i en halv evighet känns det som. Och jag får fortfarande typ puls och blir helt död av att bara gå upp och ner för trappen ett par ggr.
Känner hur tiden bara går och jag får mer och mer panik av att inte orka/hinna saker.
Fattade först inte strecket och funderade på vem som kapat @dobbis konto och låst in hen.- salladen skulle jag ätit detsamma och såg fram emot det, men kom aldrig till affären, så det får bli köttfärssås o spagetti
Hon blev inplogad o arg.Fattade först inte strecket och funderade på vem som kapat @dobbis konto och låst in hen.
Ätit middag. I dag blev det currykyckling med ugnsrostad sötpotatis och kikärter
Klart du ska ha!Orientaler!
Mysteriet är löst!
Jag har läst om din gurksallad flera gånger senaste dagarna och undrat om det var huvudrätt (och isåfall vilka ingredienser som gjorde den mättande) eller ett tillbehör. Uppenbarligen har jag inte undrat tillräckligt för att fråga.
Det låter gott!
Nu är hon visst hemma igen.Bonusdottern ligger på sjukhuset med blodförgiftning.
Varifrån kommer det?Fortsatte rensa idag! Fulkastsde lite saker i soprummet och har nu dåligt samvete
Men nu blev det så…
Fick äntligen upp mitt nya diskställ som jag köpte någon gång långt före jul!
Visa bifogad fil 136572
Nu är hon visst hemma igen.