Cervera om jag inte minns felVarifrån kommer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cervera om jag inte minns felVarifrån kommer det?
Skönt att du blev bra! Jag hostar som en tok och är hes. Kanske får släpa mig till doktorn och se om de kan göra något.Som jag. Supertrött men utan hosta. Puls av minsta lilla. Blev ibland tvungen att pausa mitt i trappan.
Efter några månader fick jag en PC-kur och blev som en ny människa. Någon form av bakterier var det.
Ja säkert!
Sankt Göran och Karolinska kan inte heller per automatik läsa varandras provsvar, röntgensvar eller journalnteckningar. Riktigt osmidigt kan man tycka.
Region Stockholm har ju dessutom en egen app "alltid öppet". Där kan bokade tider dyka upp (medan de inte syns på 1177 som exempel).
Jag är i säng jag med.Usch, hade sepsis i kombination med lite andra luftvägssjukdomar i Oktober och blev nedsövd på IVA i nio dar. Det är ett jäkla tillstånd.
För att hålla mig till tråden så gick jag just i säng. Ont i knäet idag.
Jag anmälde mig precis till en gratis zoomkurs från lottakåren. Om att förbereda sig för krissituationer. Känns som om jag kan behöva lite sådan info !
Usch, blåst är verkligen INTE kul...Huset står kvar men satan vad det har blåst hela natten Det har dånat och knakat rejält så jag somnade inte förrän på morgonkvisten så det blir mycket koffeindricka idag
Usch, blåst är verkligen INTE kul...