Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som om huset tänker lyfta, det blåser full storm här!
Vindkraft vindkraft
Skoja, det ÄR otäckt med blåst och det viner och skallrar runt huset
Jag gillar mitt jobb men oj vad jag helst vill ta helg och pyssla hemma. Jag har massor jag vill göra!
Man borde jobba färre dagar än vad helgen är tycker jag!
Nja, jag tror inte det där med nattjobb är nåt för mig. Jag är en sån som gillar kontorstid förutom att helgen är för kort.Byt jobb
Jag gör på sex veckor 19 arbetspass/21 arbetsdagar.
Öppnade burkar i kylen.Hemma efter att varit och handlat. Släpade hem två stora burkar smörgåsgurka och inlagda rödbetor. Och vi pratar storlek gigantisk. Men eftersom jag plötsligt blivit besatt av knäckebrödsmackor med kalvsylta och rödbetor och leverpastej med smörgåsgurka så tänkte jag ta till rejält. Ska nu fundera på hur de ska förvaras. Har ju inget skafferi utan det blir i kylen eller så får de stå framme. Kanske flytta om lite så jag har plats i skåpet där jag har glas. Det är svalt och blir mörkt när jag stänger det.
Vi kan dela på mina. Idag har det bara blivit 16.000 steg. Iofs har jag lite att gå ikapp efter julledigt men jag har nog över iaf.Sitter och funderar på om jag ska orka nå mitt mål på 10000 steg idag....Visa bifogad fil 136624
Öppnade burkar i kylen.
Förhoppningsvis går hyllorna att flytta.De får inte plats, de är av modell större än stora. Om jag inte lägger dem på sidan
Förhoppningsvis går hyllorna att flytta.
Visa bifogad fil 136630Kom just hem från en långpromenad i skogen. Jycken höll på att gå i bitar av uttråkning här hemma så vi gick till den enorma (många hektar stor), tomma fårhagen en bit härifrån där jag kan släppa honom lös. Det behövdes. Om någon undrar hur en skrattande hund ser ut så har ni en bild här!