Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändå passande och upplysande valt namn…
”Alla kunder som äger en mörkgrå USB-laddare av typen ”Åskstorm 40W” uppmanas att sluta använda den och kontakta Ikea, skriver möbeljätten i ett pressmeddelande.
Enligt Ikea, som nu alltså återkallar laddaren, medför användningen av den en risk för ytliga brännskador och elektrisk stöt.”
Så nu väntar vi bara på sängen MARDRÖM eller kastrullserien SKITÄCKLIGT.De kanske skulle tagit en till funderare när de namngav den...
Hörde ett program på P1 om just sepsis. Mer komplicerat än jag visste.Mycket möjligt.
Jag avbokar sjukhuset och tar på min vc istället. Provremissen ligger ju i systemet.Hade glömt av att jag behöver åka till sjukhuset för att ta prover inför en tid om två veckor.. Stör mig så mycket över att jag måste dit på en specifik tid istället för att bara svänga förbi min VC påväg till/från jobbet som vanligt. Hade sätt fram emot att få skrota hemma hela dagen (jobbar ofta hemifrån på onsdagar), men nu måste jag ut i halkan.
Jag har typ alltid tagit på VC, så jag gissar att det var något speciellt med detta. Dock har sjukhuset bättre med en bokad tid, för då får jag gratis bussJag avbokar sjukhuset och tar på min vc istället. Provremissen ligger ju i systemet.
Remisser som inte går att skicka i systemet får jag på papper istället och lämnar på vc.
Jag tar prover ofta och vc är vänligare, mindre komplicerad och parkeringen gratis