Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har mindre box men ändå rymmer den innehållet i högskåpet och 20 kg kött...Jag har tre halvfrysar. Det räcker tyvärr inte så långt när 1,5 av dessa är fulla med hundmat, ben, klövar, blod m.m.
Måste ta tag i att skaffa en frysbox modell jättestor att ha i garaget.
Inte jag heller. Gick från bundet 49 öre/kWh till rörligt.Fick faktura från elbolaget från december på 2500 kr, tänkte att det var helt okej. Tills jag insåg att det bara var nätavgifter längtar inte tills januari-fakturan
Det är varje katts rättigheter att sno lite mjölk. Mvh smulan vars lillmatte är snäll och lämnar mjölk i tallriken. Nu har dessutom bästa kattiden börjat. Semlor finns att äta eller jag smulan äter ju grädden.Jag var borta en halv minut från köket. Hade hällt upp mjölk som skulle ner i soppan. Hör ett brak och springer dit. Katt på diskbänken som lapade i sig utspilld mjölk. Hon slutade inte lapa trots att jag sa till henne strängt, utan fick lyfta ner henne och sedan snabbt torka bort all mjölken
Nej, skit också Vet de varför? Hur mår hon?Bonusdottern ligger på sjukhuset med blodförgiftning.
Hon har uvi. Om det var det.Nej, skit också Vet de varför? Hur mår hon?
Hon har uvi. Om det var det.
Håller tummen allt går braBonusdottern ligger på sjukhuset med blodförgiftning.
Mycket möjligt.Gissar att hon då fått njurbäckeninflammation som kan ge sepsis?
Mycket möjligt.
Tycker jag med..Hon får krya på sig snarast
potatismosJag är hungrig. Men får ju bara äta flytande och har redan ätit glass (tandis ordination) och proteinpudding.
Behövs säkra upp, alltså större storlek på huvudsäkringen?Det verkar vara nya hällen som ställer till det. Den ska ha tre säkringar men hade bara två. När elektrikern satte i den tredje gick strömmen i andra rum.