Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!Väntar på att maken ska kunna ta sig hem från jobbet. Vi måste in till sjukhuset och kolla upp bebis. Minskade fosterrörelser, eller rättare sagt inga rörelser alls. Jag är vrålorolig! Kan inte åka själv pga ingen bil..
Jag fick såna sjuka hallucinationer av morfin!Mår så mkt bättre! Älskar morfin
Säg till dem att i Sverige cyklar en del till jobbet även på vintern och i Finland cyklar barn till skolan året runt.Jag pratade precis med en om hur regndropparna ser ut nar de traffar vindrutan pa bil/buss precis innan det blir "sleet". Droppen plattas inte ut och blir som en liten rund sjo med taggig kant, man ser att "sjon" inte ar jamn straxt innan det blir det klassiska spetsmonstret. (Vad vi som kommer fran kalla klimat pratar om sno och kyla under vintern har, och alla fran varma climat -inclusive undertecknad- har samma discussion om varme och humidity pa somrarna ).
En av de andra forarna tittade pa mig och sa att det maste ju bli kallt i Sverige dar jag kommer fran, nar jag svarade ja fortsatte han och tyckte att det ju maste bli manga "snow days" (nar skolor och businesses stanger av for att det ar halt/sno pa vagarna). Shocken var total nar jag forklarade att vi inte har snow days i Sverige, dar gar man i skolan vare sig det snoar eller inte.
Jag fick såna sjuka hallucinationer av morfin!
Jag hade ju knte samma enorma smärta så jag stod ut med den. Gillade knte att ha monster (liknande Venom) krypande på väggarna.Hellre det än att man känner sig som offer för en fältskär från stormaktstiden
Jag hade ju knte samma enorma smärta så jag stod ut med den. Gillade knte att ha monster (liknande Venom) krypande på väggarna.
Eller iaf skippat promenaden....Skulle inte ha åkt ut till stallet igår. Bakslag hela natten med svettningar och frossa. Hoppas det ger med sig under helgen
Hur går det?Väntar på att maken ska kunna ta sig hem från jobbet. Vi måste in till sjukhuset och kolla upp bebis. Minskade fosterrörelser, eller rättare sagt inga rörelser alls. Jag är vrålorolig! Kan inte åka själv pga ingen bil..