Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit i Jönköping, på IKEA och hos morbror och fru. Och så tog jag en promenad till Skogskyrkogården.
IMG_6742.jpeg
 
Står på jobbet och fryser. Började vid 13 idag för vid 5 ska vi iväg till kundevent med burhgare och bandy med lite kunder som jag tänkte vara med på.
Underbart väder idag. Var ute i stallet på förmiddagen och tog stallet. Både hästar och hundar njöt at solväggen. Det har aldrig vart plusgrader idag men väl underbar sol :love:

Jag har dessutom skön träningsvärk efter ett pass på stc. Klarade mer än jag trodde vilket känns riktigt bra.

Hoppas dagen fortsätter såhär för den har varit mycket trevlig hittils
 
Suttit med på ett fackligt möte på distans och sedan skyndat mig iväg för att köpa kraftfoder, fodrat hästarna och kört 150 liter vatten till dem. Ska komma in snöblandat inatt så bäst att passa på medan det fortfarande gick att köra ner till hagen. Nu har jag lagt mig att vila två timmar innan jag måste åka till jobbet inatt och väntar på att de ska ringa angående ett jobb jag sökt. 🙄
 
Nä, jag tänker inte gravid. Jag tänker covid.

Samma här....
Det gjorde jag också, men jag tog tre sådana där hemmatest vid tre separata tillfällen när jag var sjuk och samtliga visade negativt. Men det är klart, de har ju visat sig inte vara helt tillförlitliga de där testen så det kan säkert ha varit Covid i alla fall! Dock tappade jag aldrig smaken eller luktsinnet eller så, men min kropp hoppade nog bara över de symtomen helt enkelt ;)
 
Min handläggare på försäkringskassan ringde igår när jag var hos veterinären och inte kunde svara.
Jag ringde upp hen idag och tro det eller ej men min ansökan om 100% sjukersättning kommer att bli beviljad!
Jag kan knappt tro att det är sant :)
 
Min handläggare på försäkringskassan ringde igår när jag var hos veterinären och inte kunde svara.
Jag ringde upp hen idag och tro det eller ej men min ansökan om 100% sjukersättning kommer att bli beviljad!
Jag kan knappt tro att det är sant :)
Underbart! Kan tänka mig sten från axlar osv.
 
Min handläggare på försäkringskassan ringde igår när jag var hos veterinären och inte kunde svara.
Jag ringde upp hen idag och tro det eller ej men min ansökan om 100% sjukersättning kommer att bli beviljad!
Jag kan knappt tro att det är sant :)
Grattis! En fantastisk känsla när man får det godkänt :heart
 
Nyss kommit hem, bra dag idag men har ont i benen. Självförvållat då det är efter träningen i förrgår men känns väldigt skönt komma hem och kunna lägga upp dem. Nu en stunds vila innan det är dags hitta på nåt ätbart :sleep:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp