Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag tänker inte gravid. Jag tänker covid.
Det gjorde jag också, men jag tog tre sådana där hemmatest vid tre separata tillfällen när jag var sjuk och samtliga visade negativt. Men det är klart, de har ju visat sig inte vara helt tillförlitliga de där testen så det kan säkert ha varit Covid i alla fall! Dock tappade jag aldrig smaken eller luktsinnet eller så, men min kropp hoppade nog bara över de symtomen helt enkeltSamma här....
Strikt löjromskostLäkare undrade om jag åt en strikt kost. Enligt ngt blodprov så var jag tydligen i ketos. Öhm nej!
Sen kom jag att tänka på:
Löjromsdieten??
Strikt löjromskost
Härligt!JAAAAAAAAAAA ÄNTLIIIIGEN! Idag känner jag mig mycket bättre. Inte helt frisk. Men snart så!
Ska iaf orka släpa pålle till ridhuset. Så han får göra ngt äntligen efter hur länge som helst.
Så jävla glad!
Underbart! Kan tänka mig sten från axlar osv.Min handläggare på försäkringskassan ringde igår när jag var hos veterinären och inte kunde svara.
Jag ringde upp hen idag och tro det eller ej men min ansökan om 100% sjukersättning kommer att bli beviljad!
Jag kan knappt tro att det är sant
Härligt! Hoppas ni får en massa roligt tillsammans!Nu är han här!
Visa bifogad fil 136679
Grattis! En fantastisk känsla när man får det godkäntMin handläggare på försäkringskassan ringde igår när jag var hos veterinären och inte kunde svara.
Jag ringde upp hen idag och tro det eller ej men min ansökan om 100% sjukersättning kommer att bli beviljad!
Jag kan knappt tro att det är sant
Tittar på tv med Linus mellan benen.