Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte mått så bra ett tag och kände mig nyss trött och orkeslös och blev lite rädd att det va ett bakslag. Men bara jag fått äta lite nu så känns det bättre som tur är. Ska fylla vatten hos mina elefanter ute i hagen och ta en liten promenad med hundarna sen fortsätta jobba så tänker jag faktiskt sluta lite tidigare idag :)
 
Löser ett Väldigt Svårt Sudoku och ser Without a Trace. Det går inte så bra. Kanske skulle fokusera på en sak åt gången.
 
Lyssnar på ett webbinarium med ett halvt öra och försöker njuta av dagens första kaffekopp. Det märkligaste med den här influensan jag hade är att den gjorde att jag helt tappade smaken för kaffe :eek: Jag, som har älskat både smaken och doften av kaffe sedan jag var barn, tyckte helt plötsligt att det smakade och luktade förfärligt! Det känns som lite av en identitetskris för en som annars alltid haft dagens första kopp kaffe som ett av livets små glädjeämnen och alltid tyckt lite synd om de som inte dricker kaffe eftersom de inte får uppleva det nöjet. Nu vet jag inte om jag ska hoppas på att det går över, eller se det som att universum har räddat mig från en av mina få laster här i livet :cautious:

(och nej, jag är inte gravid ifall det skulle vara någon som tänker i de banorna)
Nä, jag tänker inte gravid. Jag tänker covid.
 
Klappar mig själv på axeln.
Efter min feber håller jag på att kravla mig upp.
Idag har jag tagit en promenad på 2 km. Hunden gick betydligt längre eftersom det fanns ändligt med dofter att undersöka. Jag gick på rakt spår, det gjorde inte han ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp