Men lägg av! Vad gullig!Nu är han här!
Visa bifogad fil 136679
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men lägg av! Vad gullig!Nu är han här!
Visa bifogad fil 136679
Tänkte detsammaDetta lät … ja ehm. Innan jag insåg att Linus troligen var en katt eller likande
Detta lät … ja ehm. Innan jag insåg att Linus troligen var en katt eller likande
Mtp hur jag klagat över att Megara slickar mig på insidan av låren och även mycket intima delar och kör in klorna där så är det nog bra att alla vet att hon är katt
Ja, det går att få långcovid av asymtomatisk covidinfektion. Det finns i nuläget inget test att ta även om det i forskning börjar utkristallisera sig en mängd olika biomatkörer (men ingen som just nu kan användas diagnostiskt).Vet nån något om ”långtids-covid” fast man aldrig haft bevis på covid? Kan man ta något test för typ antikroppar? Jag vet inte vad som är fel i min kropp men nåt är det.
Mår riktigt överjävligt dåligt.
Ingen bra start på terminen.
Funderar starkt på att byta jobb om inte mina önskemål till nästa termin går igenom
15 mil till jobbet?!Hoppsan! Insåg att jag glömde tömma tvättmaskinen på jobbet. Blir spännande att se hur dåligt mina kläder luktar på måndag morgon? Har 15 mil till jobbet så det är inte ett alternativ att åka förbi i helgen
Nä, ingen behöver veta att din katt slickar insidan av dina lår och kön.
Rätt så nasty faktiskt
Det här är LinusDetta lät … ja ehm. Innan jag insåg att Linus troligen var en katt eller likande
Vilket floof!Det här är Linus
Visa bifogad fil 136695
Det har jag också sett de senaste dagarna; två män i shorts och en kvinna i korta tights. Så skumt!Var in en sväng till människobyn idag och beskådade en människa med knäkorta tights..