Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte två små halmbalar på Facebook. Tänkte väl att dom skulle väga 8-10 kg styck. Så packade med två plastsäckar så jag inte skulle få halm i bilen. Kommer på plats och inser att dom väger 30+ kg styck. Jag är glad att jag fick in dom. Det är halm överallt. Även i samtliga väskor jag hade i baksätet (har varit borta några dagar så det var typ fyra väskor i baksätet, som jag för övrigt behövde vika fram för att med våld få in bal nummer två. 😂) Men hönsen blir nog glada! 😁





IMG20240112104830.jpg
 
Vet nån något om ”långtids-covid” fast man aldrig haft bevis på covid? Kan man ta något test för typ antikroppar? Jag vet inte vad som är fel i min kropp men nåt är det.
Ja, det går att få långcovid av asymtomatisk covidinfektion. Det finns i nuläget inget test att ta även om det i forskning börjar utkristallisera sig en mängd olika biomatkörer (men ingen som just nu kan användas diagnostiskt).

Tillägg: tråkigt att hälsan strular!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 056
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp