Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte två små halmbalar på Facebook. Tänkte väl att dom skulle väga 8-10 kg styck. Så packade med två plastsäckar så jag inte skulle få halm i bilen. Kommer på plats och inser att dom väger 30+ kg styck. Jag är glad att jag fick in dom. Det är halm överallt. Även i samtliga väskor jag hade i baksätet (har varit borta några dagar så det var typ fyra väskor i baksätet, som jag för övrigt behövde vika fram för att med våld få in bal nummer två. 😂) Men hönsen blir nog glada! 😁

IMG20240112104830.jpg

Vet nån något om ”långtids-covid” fast man aldrig haft bevis på covid? Kan man ta något test för typ antikroppar? Jag vet inte vad som är fel i min kropp men nåt är det.
Ja, det går att få långcovid av asymtomatisk covidinfektion. Det finns i nuläget inget test att ta även om det i forskning börjar utkristallisera sig en mängd olika biomatkörer (men ingen som just nu kan användas diagnostiskt).

Tillägg: tråkigt att hälsan strular!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 563
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
768
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
93 94 95
Svar
1 885
· Visningar
59 041
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 784

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat