Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näh, inte så länge jag är varm på överkroppen. :) Ska jag ut på en tretimmarspromenad eller skoterutflykt tar jag naturligtvis på mig annat, men om jag ska ut med hunden en snabbis eller ut och handla är det inte så noga.
Även hemma i Norrland @Gnist. Mor min är likadan.
Vad intressant! Det hade jag ingen aning om. Du fryser alltså inte under midjan så länge överkroppen är varm?

Näh, inte så länge jag är varm på överkroppen. :) Ska jag ut på en tretimmarspromenad eller skoterutflykt tar jag naturligtvis på mig annat, men om jag ska ut med hunden en snabbis eller ut och handla är det inte så noga.
Även hemma i Norrland @Gnist. Mor min är likadan.
Är du släkt med den här karln i Skellefteå som alltid går i kortbyxor? Såg ett inslag med honom när han röjde snö nu när det var så kallt.

Det finns grader givetvis, men ofta när andra tycker det är kallt mår jag bra och blir bara lite röd om knäna. Rumpan får dock gärna också vara varm, tack. :D Och skor.
Nu känner jag mig gränslös men räcker det med sommarshorts för att baken ska vara okej? Svara inte om det är obehagligt!

Nu känner jag mig gränslös men räcker det med sommarshorts för att baken ska vara okej? Svara inte om det är obehagligt!
Jag har inga korta jackor/tröjor helt enkelt. :)

Tyckte bara det var märkligt att folk tycker det är märkligt. Folk kan ju vara på väg någonstans, mellan träning och shopping eller vad som helst och gitter inte byta om.
Tror inte riktigt på tesen "kolla mig, jag har shorts!". 🤘 :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 563
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
768
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
93 94 95
Svar
1 885
· Visningar
59 118
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka