Det har jag också sett de senaste dagarna; två män i shorts och en kvinna i korta tights. Så skumt!
Dårar finns uppenbarligen överallt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag också sett de senaste dagarna; två män i shorts och en kvinna i korta tights. Så skumt!
Vad vill de egentligen? Väcka uppmärksamhet? För det kan ju inte vara behagligt...Dårar finns uppenbarligen överallt
Ja, precis.15 mil till jobbet?!
Och varför låter man ens ett djur slicka ens ”mycket intima delar”? Känns lite wierd
Älskar katter men … nej tack på den ändå
Ligger framför brasan på ett hotellrum, dricker bubbel och väntar på att det ska bli dags att gå ner och äta middag
Pendlar du 15 mil varje dag?Ja, precis.
Hörde dock av mig till kollegan som bor närmast och hon hade flyttat mina kläder till torktumlaren så katastrofen är avvärjd.
Typ 15 år här.Fick hem nya routern idag och det funkar inte
Pratat med Telia i nästan 1 timme - funkar ändå inte
Nu ska Telia ringa mig mån em...
Snart 4 veckor utan fast telefon
Jag har shorts året runt om jag bara ska ut på ärenden typ. Orka långbyxor. Då får det vara jävligt kallt.Det har jag också sett de senaste dagarna; två män i shorts och en kvinna i korta tights. Så skumt!
Fryser du inte? I minus tio?Jag har shorts året runt om jag bara ska ut på ärenden typ. Orka långbyxor. Då får det vara jävligt kallt.
Jag har shorts året runt om jag bara ska ut på ärenden typ. Orka långbyxor. Då får det vara jävligt kallt.
Näh, inte så länge jag är varm på överkroppen. Ska jag ut på en tretimmarspromenad eller skoterutflykt tar jag naturligtvis på mig annat, men om jag ska ut med hunden en snabbis eller ut och handla är det inte så noga.Fryser du inte? I minus tio?
Vad intressant! Det hade jag ingen aning om. Du fryser alltså inte under midjan så länge överkroppen är varm?Näh, inte så länge jag är varm på överkroppen. Ska jag ut på en tretimmarspromenad eller skoterutflykt tar jag naturligtvis på mig annat, men om jag ska ut med hunden en snabbis eller ut och handla är det inte så noga.
Även hemma i Norrland @Gnist. Mor min är likadan.
Det finns grader givetvis, men ofta när andra tycker det är kallt mår jag bra och blir bara lite röd om knäna. Rumpan får dock gärna också vara varm, tack. Och skor.Vad intressant! Det hade jag ingen aning om. Du fryser alltså inte under midjan så länge överkroppen är varm?
Är du släkt med den här karln i Skellefteå som alltid går i kortbyxor? Såg ett inslag med honom när han röjde snö nu när det var så kallt.Näh, inte så länge jag är varm på överkroppen. Ska jag ut på en tretimmarspromenad eller skoterutflykt tar jag naturligtvis på mig annat, men om jag ska ut med hunden en snabbis eller ut och handla är det inte så noga.
Även hemma i Norrland @Gnist. Mor min är likadan.
Ingen aning om vem det är men ingenting är omöjligt.Är du släkt med den här karln i Skellefteå som alltid går i kortbyxor? Såg ett inslag med honom när han röjde snö nu när det var så kallt.
Nu känner jag mig gränslös men räcker det med sommarshorts för att baken ska vara okej? Svara inte om det är obehagligt!Det finns grader givetvis, men ofta när andra tycker det är kallt mår jag bra och blir bara lite röd om knäna. Rumpan får dock gärna också vara varm, tack. Och skor.
Nej, jag får jobba hemma 2 dagar i veckan och har ett rum i staden där jobbet ligger, så kan sova över.Pendlar du 15 mil varje dag?
Jag har inga korta jackor/tröjor helt enkelt.Nu känner jag mig gränslös men räcker det med sommarshorts för att baken ska vara okej? Svara inte om det är obehagligt!