Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näh, inte så länge jag är varm på överkroppen. :) Ska jag ut på en tretimmarspromenad eller skoterutflykt tar jag naturligtvis på mig annat, men om jag ska ut med hunden en snabbis eller ut och handla är det inte så noga.
Även hemma i Norrland @Gnist. Mor min är likadan.
Vad intressant! Det hade jag ingen aning om. Du fryser alltså inte under midjan så länge överkroppen är varm?
 
Näh, inte så länge jag är varm på överkroppen. :) Ska jag ut på en tretimmarspromenad eller skoterutflykt tar jag naturligtvis på mig annat, men om jag ska ut med hunden en snabbis eller ut och handla är det inte så noga.
Även hemma i Norrland @Gnist. Mor min är likadan.
Är du släkt med den här karln i Skellefteå som alltid går i kortbyxor? Såg ett inslag med honom när han röjde snö nu när det var så kallt.
 
Det finns grader givetvis, men ofta när andra tycker det är kallt mår jag bra och blir bara lite röd om knäna. Rumpan får dock gärna också vara varm, tack. :D Och skor.
Nu känner jag mig gränslös men räcker det med sommarshorts för att baken ska vara okej? Svara inte om det är obehagligt!
 
Nu känner jag mig gränslös men räcker det med sommarshorts för att baken ska vara okej? Svara inte om det är obehagligt!
Jag har inga korta jackor/tröjor helt enkelt. :)

Tyckte bara det var märkligt att folk tycker det är märkligt. Folk kan ju vara på väg någonstans, mellan träning och shopping eller vad som helst och gitter inte byta om.
Tror inte riktigt på tesen "kolla mig, jag har shorts!". 🤘 :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 056
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp