Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Jag var ute med mamma och några killar i typ högstadieålder började skrika "corona" och skratta efter oss (mig... det var rätt uppenbart att de syftade på mig!). Vi svarade inte utan gick bara vidare. Då sprang de efter och fortsatte ropa "corona" efter oss. Sen började de skrika "ursäkta, vart är dina vänner?!" och någon annan sa "eller du kanske inte har några?!" en tredje sa "nää, hon är nog hatad från alla! Corona!!!"

Jag. Blir. Så. Trött. På. Folk. :wtf: :banghead:

Det var faktiskt första gången det hände mig och jag är typ förvånad över att det inte hänt tidigare. Men alltså?! Jag har varit i Sverige i 16 år... JAG. HAR. INTE. CORONA. :mad:
 
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Jag var ute med mamma och några killar i typ högstadieålder började skrika "corona" och skratta efter oss (mig... det var rätt uppenbart att de syftade på mig!). Vi svarade inte utan gick bara vidare. Då sprang de efter och fortsatte ropa "corona" efter oss. Sen började de skrika "ursäkta, vart är dina vänner?!" och någon annan sa "eller du kanske inte har några?!" en tredje sa "nää, hon är nog hatad från alla! Corona!!!"

Jag. Blir. Så. Trött. På. Folk. :wtf: :banghead:

Det var faktiskt första gången det hände mig och jag är typ förvånad över att det inte hänt tidigare. Men alltså?! Jag har varit i Sverige i 16 år... JAG. HAR. INTE. CORONA. :mad:
Nu saknar jag en arg reaktionknapp :rage:
 
Ingen motivation här heller. Borde måla om en sida på förrådet men alltså jag orkar inte.

Jag äter jordgubbar och väntar på att pizzan ska bli klar i ugnen.
 
Vaknat och skrivit till chefen. Känner mig väldigt nere men var nog bra att jag inte skickade mailet jag skrev direkt efter psykbrytet.
Nu ska jag försöka få katten att förstå att jag inte är ett monster.

Muskelavslappnande hjälpte verkligen superbra :up: Nu hoppas jag att chefen fattar allvaret och gör något åt saken.
 
Chefen har ringt och ska ringa in lite backup. Jag har alltså stressat över att jag haft ungefär 19 timmars arbetsuppgifter som jag ska hinna på 8 timmar.
Plus så klart allt annat men nu får jag backup med de arbetsuppgifterna.

Nu är jag bara stressad över att jag förstört det för kollegorna som måste åka in i morgon. Plus allt annat men det var iallafall en halv sten av axlarna.
 
Här har inte motivationen smitit till iaf. Känner mig otroligt opeppad och har en sån där molande huvudvärk trots huvudvärkstabletter. Tappat bort mig totalt i källhänvisningarna som är en enda röra. Funderar på att gå och handla, att komma ut i friska luften är kanske en bra idé.
 
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Jag var ute med mamma och några killar i typ högstadieålder började skrika "corona" och skratta efter oss (mig... det var rätt uppenbart att de syftade på mig!). Vi svarade inte utan gick bara vidare. Då sprang de efter och fortsatte ropa "corona" efter oss. Sen började de skrika "ursäkta, vart är dina vänner?!" och någon annan sa "eller du kanske inte har några?!" en tredje sa "nää, hon är nog hatad från alla! Corona!!!"

Jag. Blir. Så. Trött. På. Folk. :wtf: :banghead:

Det var faktiskt första gången det hände mig och jag är typ förvånad över att det inte hänt tidigare. Men alltså?! Jag har varit i Sverige i 16 år... JAG. HAR. INTE. CORONA. :mad:

Hände mig någon gång i Bollnäs, inte i Stockholm än så länge. Jag fick lust att gå precis intill dem och börja torrhosta och snörvla (tyvärr kan jag inte hosta på beställning) rakt i ansiktet utan att hålla för munnen. :angel: :sneaky: 😇 (och nej jag har definitivt inte covid).

Jag blir tokig dock på att folk ignorerar social distancing, kanske ska försöka hosta metoden?
 
Blä. Hade hoppats på att förrådet skulle vara färdigmålat efter den här veckan men det kommer inte hända. Flera plankor och dörrkarmen är helt mörken och behöver bytas. Måste kolla om snickaren har tid att fixa det samtidigt som han fixar en annan grej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 517
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 282
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
Svar
2 001
· Visningar
98 282
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp