Nu har jag säkrat heltidsförsörjningen för ytterligare ett år framåt. Det känns bra, även om det är lite splittrat att ha två olika anställningar som i sin tur innehåller två olika anställningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har någon sett min motivation? Jag blev sittande fast jag har tusen grejer att göra...
Nu saknar jag en arg reaktionknapp
Jag var ute med mamma och några killar i typ högstadieålder började skrika "corona" och skratta efter oss (mig... det var rätt uppenbart att de syftade på mig!). Vi svarade inte utan gick bara vidare. Då sprang de efter och fortsatte ropa "corona" efter oss. Sen började de skrika "ursäkta, vart är dina vänner?!" och någon annan sa "eller du kanske inte har några?!" en tredje sa "nää, hon är nog hatad från alla! Corona!!!"
Jag. Blir. Så. Trött. På. Folk.
Det var faktiskt första gången det hände mig och jag är typ förvånad över att det inte hänt tidigare. Men alltså?! Jag har varit i Sverige i 16 år... JAG. HAR. INTE. CORONA.
Det fanns en fram tills för några månader sen... den är tyvärr inte kvar.Nu saknar jag en arg reaktionknapp
Jag blir ledsen och arg å dina vägnar @godisklubba skitungar som inte har något bättre för sig.
Jag var ute med mamma och några killar i typ högstadieålder började skrika "corona" och skratta efter oss (mig... det var rätt uppenbart att de syftade på mig!). Vi svarade inte utan gick bara vidare. Då sprang de efter och fortsatte ropa "corona" efter oss. Sen började de skrika "ursäkta, vart är dina vänner?!" och någon annan sa "eller du kanske inte har några?!" en tredje sa "nää, hon är nog hatad från alla! Corona!!!"
Jag. Blir. Så. Trött. På. Folk.
Det var faktiskt första gången det hände mig och jag är typ förvånad över att det inte hänt tidigare. Men alltså?! Jag har varit i Sverige i 16 år... JAG. HAR. INTE. CORONA.