Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att jag har upptäckt ett till symptom på min allergi mot pollen (de andra är den vanliga snuvan och den konstiga halsondan som kommer några timmar efteråt): några timmar efteråt så börjar mitt vänstra ögonlock att rycka
När det är ögonlocket som rycker?Förmodligen torra ögon. Testa med ögondroppar.
När det är ögonlocket som rycker?
Huh, aldrig tänkt på att det kan vara ett symptom på torra ögon.Förmodligen torra ögon. Testa med ögondroppar. Jag hade likadant men började droppa dem och nu är det nästa helt borta. Jag har torra slemhinnor normalt och ögonen blir alltid värre under pollensäsongen
Läskigt, det är som om du visste att mitt ena öga just rann lite grannJapp, det kan vara orsaken. Plus att även om ögonen rinner betyder det inte nödvändigtvis att slemhinnorna inte är torra.
Huh, aldrig tänkt på att det kan vara ett symptom på torra ögon.
Får se om jag törs droppa i ögonen... det finns en anledning till att jag inte vågar skaffa mig linser
Läskigt, det är som om du visste att mitt ena öga just rann lite grann
Tips på någon särskild som finns på apoteket? Det finns väl flera olika sorter.Det är inte alls svårt och smörjande ögondroppar gör absolut inte ont.
Det stämmer bra Rent generellt är det lätt att få jobb inom postyrket till sommaren/hösten. Många som jobbar väljer att plugga vidare och slutar till hösten. Det är ju sällan ett yrke som man har hela livet, även om det på många kontor finns en och annan som jobbat i tusen år. Just mitt kontor är lite speciellt eftersom jag är nyast anställda och jag har jobbat i över två år. Flertalet kollegor har jobbat i minst 6-7 år nu och det är faktiskt bara en av mina kollegor som slutar (han har jobbat hos oss i ca 10 år), de andra två som ska sluta byter bara kontor till sådana som ligger närmare där de bor.Det gör @Hoarfrost ! Och ditt jobb söker väl nytt folk snart eller minns jag fel?
Tips på någon särskild som finns på apoteket? Det finns väl flera olika sorter.
@HoarfrostDet stämmer bra Rent generellt är det lätt att få jobb inom postyrket till sommaren/hösten. Många som jobbar väljer att plugga vidare och slutar till hösten. Det är ju sällan ett yrke som man har hela livet, även om det på många kontor finns en och annan som jobbat i tusen år. Just mitt kontor är lite speciellt eftersom jag är nyast anställda och jag har jobbat i över två år. Flertalet kollegor har jobbat i minst 6-7 år nu och det är faktiskt bara en av mina kollegor som slutar (han har jobbat hos oss i ca 10 år), de andra två som ska sluta byter bara kontor till sådana som ligger närmare där de bor.
@Hoarfrost, skicka ett PM om du skulle vara intresserad så kan jag berätta mer och verkar det passande osv kan jag förmedla kontakt till någon lämplig ansvarig
Tack! De finns på ett apotek jag ska gå förbi imorgon, ska gå in och köpa då, och se till att jag törs att göra detSe inlägget ovanför här, jag ändrade
Tack! De finns på ett apotek jag ska gå förbi imorgon, ska gå in och köpa då, och se till att jag törs att göra det
Det är väl såna som man tar när man har besvären? Jag vill inte ta dem i förberedande syften
Får se om jag törs droppa i ögonen... det finns en anledning till att jag inte vågar skaffa mig linser