R
Raderad medlem 68338
Älskar räckena också
MVH arbetsskadad....
Taaack! ️
Vad var det du jobbar med nu igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar räckena också
MVH arbetsskadad....
Taaack!
Vad var det du jobbar med nu igen?
Och ingen som äter upp detI år blev det fan inte bra. Vårt fulste bygge hittills Visa bifogad fil 41486
Stackare!Med största sannolikhet blir jag Kopparbergsbo i mars.
Jag får nog lägenheten
@Gunnar som drog ur pluggen?! Undra om han är i maskopi med tv4?Vad hände egentligen med buke ikväll ??? Trevligt att vara tillbaks !
Haha ja fast storå är lika illa det såStackare!
Och ingen som äter upp det
Min Selma brukar ta torrfoder direkt ur påsen. När hon får samma foder i en skål, så äter hon inteIrriterar mig på ena katten. Han skriker och vill ha mat. Serverar mat i nydiskad skål. Han tittar på maten, springer till skåpet och skriker.
Jag tar ut påsen och välter omkull den. Nu sitter han på golvet och drar ut maten med tassen och äter den. Samma mat som inte duger i matskålen.
Nån som vill ha en katt?
Irriterar mig på ena katten. Han skriker och vill ha mat. Serverar mat i nydiskad skål. Han tittar på maten, springer till skåpet och skriker.
Jag tar ut påsen och välter omkull den. Nu sitter han på golvet och drar ut maten med tassen och äter den. Samma mat som inte duger i matskålen.
Nån som vill ha en katt?