Ätit lunch och är nu proppmätt Ska snart ta rast och gå ut och gå en sväng i skogen med shettisen och hunden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår städade/röjde/organiserade jag förrådet (i 7 timmar) så nu har jag varit i Lund och handlat lite träningsutrustning. Låt påbörjandet av ett fullständigt hemmagym börja!
Jaa, jag har alltid velat kunna träna hemma! Speciellt sen jag började med crossfit.. det är så satans dyrt att träna i box och man behöver inte så mycket utrustning för en hemma-box!Älskar mitt hemmagym!
Jaa, jag har alltid velat kunna träna hemma! Speciellt sen jag började med crossfit.. det är så satans dyrt att träna i box och man behöver inte så mycket utrustning för en hemma-box!
Vilken bukedag Grattis!Jag fyller också år idag, därav en bra födelsedagsdag!
Inte för att det säger något, min födsel var igångsatt tidigare men den piken hjälpte inte - likt fan så har jag problem med att passa tidernaYes! Men beräknad födsel var eg 10 oktober såå jag blev rätt sen .
Åkte till Ica för att köpa yoghurt och kom hem med den här. Alltså jag dör så god! Jag som inte ens gillar kokos
Visa bifogad fil 39064
StörigtÅh, ja, den är fantastisk! Smakade den på Way out West men har sedan glömt att leta efter den. Ljuvlig, måste ut och leta
Jag är lite förbannad för vårdcentralen hade skrivit fel MÅNAD i min kallelse. Tyckte att det var otroligt när jag fick en tid bara tre dagar framåt för ett relativt icke-akut ärende, men tänkte väl att de måste ha fått in ett återbud (eller ansåg det allvarligare än jag gör pga ärftlighet osv) och tackade och tog emot såklart. Kom dit i förmiddags glad i hågen men förstod så fort jag sa vem jag skulle träffa att här var det något som inte lirade. Mycket riktigt, 5 december var tiden bokad men det står 5 november i MVK-meddelandet. Suck och stön, men jag fick lite sovmorgon åtminstone.
Störigt
Jag håller med. Jag har bott i flerbostadshus hela mitt liv men har aldrig någonsin blivit aviserad om hantverkare ska in i någon annan lägenhet. Bara om de ska jobba på fasaden, med hissen eller något annat som berör hela huset.
Och klockan 7 får man helt enkelt tugga i sig, även om det är asjobbigt. Även om man fick en förvarning, vad skulle man göra? Det skulle ju inte hjälpa en att veta, det är väl knappast så att man tar in på hotell för att hantverkare ska in i grannlägenheten.
Än så länge är den väldigt sparsam. Sambon hade en gammal skivstång liggande, en såndär från typ öob på 2-3kg med 30 kg i vikter till. Idag köpte jag tre kettlebells - 8, 16, 20kg och TRX-band. Och så har jag pusselmatta från jula 3x4 rutor. Det får duga så länge.Vad ska du ha för utrustning?
Håller på tvätta, ska fixa nya sittpinnar åt hönsen, tömma kattlådorna och POOLEN!
Den förra stod ju ute året runt, den här ska tömmas och ställas bort, inklusive pump och filter, hade jag totalt glömt bort.
Jag måste även jordslå en del växter och tjurar att jag åkte bort till Gbg en vecka när det fortfarande var hyfsat varmt, tror inte jag hinner få ner alla mina hundratals lökar i jorden.
Än så länge är den väldigt sparsam. Sambon hade en gammal skivstång liggande, en såndär från typ öob på 2-3kg med 30 kg i vikter till. Idag köpte jag tre kettlebells - 8, 16, 20kg och TRX-band. Och så har jag pusselmatta från jula 3x4 rutor. Det får duga så länge.
På sikt vill jag/vi ha en skivstångsställning med 50mm stång och ”riktiga” vikter (helst bumpers), ordentligt stötdämpande golv/matta, väggmonterad pull up bar, roddmaskin, cykel och stakmaskin. Och lite utfyllnad som fler KB, wall balls, låda till box jumps och kanske ett battle rope att hänga i ett träd Det är ju betydligt dyrare grejer även om man köper begagnat så det får vänta tills vi ser att vi faktiskt använder hemmagymmet.
Men det som jag är mest sugen på att få in först och främst är en konditionsmaskin för att komplettera det vi har nu.