Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I gar kvall nar jag tog ut Tate for lite traning pa ett falt vi var vid hamtade han ett apple under ett trad med massor av fallfrukt (nar traningen var klar). Han la applet framfor mig och jag sparkade lydigt till det pa hans uppmaning. :p Efter ett par sparkar hade en bit lossnat och jag lessnat pa att sparka sa jag sa at honom att ga tillbaka in i bilen. Han tog applet med sig. Applet kom sedan med in i huset, till hans sang. Det var med ut pa en snabb kiss i gar kvall och en i morse och en nagot langre runda i dag. I natt horde jag honom slicka pa sitt apple ett par ganger, men han at inget alls av det.

Nu la han sig pa sin sang i mitt kontor och slickade "lovingly" pa applet en lang stund ... innan han antligen at upp det. Sakta, sakta. :D Dar ser man hur favorit leksaker bildas nar mamma leker med en.:grin::laugh:

IMG_0529.jpeg
 
Sitter och halvsover i soffan och kollar på gilmore Girls. Mår skit.. Min kropp bråkar hemskt mycket med mig idag, bland annat höll jag på att svimma nere i arkivet (är arkivarie på ideell basis och skulle fixa lite grejer). Det blev svart för ögonen, susade i öronen och blev alldeles svettig. Aldrig hänt förut, men jag funderar på om det var någon slags början på en panik attack, men så har de aldrig "sett ut" tidigare..
 
Gah. Upptäckte att ena hälvljuset dött. Alltså måste jag till verkstad med bilen för att få det fixat, jag klarar det inte själv. En utgift till denna månad.

Imorgon åker vinterdäcken på. Perfekt tid, det är frost halva dagarna och helgen ska det både snöa och regna rikligt.
 
Tagit lite sömntabletter och några stesolid, måste få sova inatt om jag ska orka.
Ska till sjukhuset imorgon och sedan hem till en vän. Får se vad vi gör. Vill mest ligga i soffan och höra honom spela och sjunga.
 
Jag är för trött för att kunna gå och lägga mig, ironiskt nog. Så fastnat i se på diverse konsertklipp på youtube, och konstaterar att "Der Mussolini" med D.A.F. förmodligen är den låt jag lyssnat mest på i hela mitt liv. Snittar säkert på en gång om dagen i 20 år eller så, eftersom att den alltid är nära till hands om man ska röra sig samtidigt som man lyssnar på musik. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 959
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp