Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade -14,2 när jag klev uppShit.
Dags att leta fram motorvärmarkabeln och kupévärmaren. Det ska bli minus 10 i helgen
Nu kanske jag har missat det men hur gick det och sa dem varför du fick gå?Mår illa av besöket jag ska göra idag.
Ska till min gamla arbetsgivare.
och de kommer vara så vänliga och förstående och så falska.
Men oj! Hoppas du mår braJag körde på en refug i morse. Bilen skrot. Jag i chock. Fortfarande helt skakig.
Ska till läkaren och kolla att allt är ok.
Det enda är att de tycker min depression är ett problem. men det har inte hindrat mitt jobb. och officiellt så heter det arbetsbrist.Nu kanske jag har missat det men hur gick det och sa dem varför du fick gå?
OJ, hoppas det var bara bilen som gick sönder! bra att du går till läkaren och ta hand om dig.Jag körde på en refug i morse. Bilen skrot. Jag i chock. Fortfarande helt skakig.
Jag körde på en refug i morse. Bilen skrot. Jag i chock. Fortfarande helt skakig.
Men vad surt. Du var inte fast utan bara projektanställd eller hur var det?Det enda är att de tycker min depression är ett problem. men det har inte hindrat mitt jobb. och officiellt så heter det arbetsbrist.
Projekt. men ändå. jag har varit deprimerad av och till sen mellanstadiet. inget jag bara rycker upp mig ur.Men vad surt. Du var inte fast utan bara projektanställd eller hur var det?
Men oj! Hoppas du mår bra ❤
OJ, hoppas det var bara bilen som gick sönder! bra att du går till läkaren och ta hand om dig.
Men oj! Hoppas du är ok
Jävlar @sthu tur att det "bara" var bilen som blev skrot!
Shit.
Dags att leta fram motorvärmarkabeln och kupévärmaren. Det ska bli minus 10 i helgen