Stör mig på att jag inte fått tummen ur och bokat tid för att få min b12-injektion, tror jag är 1-2 månader sen nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt där är så himla svårt! Soppa om du har mattermos? Smörgås och frukt kanske?Behöver planera morgondagens intag av föda.
Ska vara på skolan 8-20 ( ) och behöver packa och handla idag. Det finns café och restaurang men jag behöver nog promenera lite på lunchen för att hålla igång hjärnan = ta med mat.
Men inspirationen är noll!
Har dåliga mattermosar men en termosflaska (stor) med stor öppning, skulle kunna micra soppa på morgonen och hälla i.Sånt där är så himla svårt! Soppa om du har mattermos? Smörgås och frukt kanske?
Usch, får panik bara av att läsa det härÅker buss. Det stinker här inne. Det luktar parfym, tänk schampo/hudkrämsdoft. Det känns som ett billigt märke med enorma mängder parfym i. Jag önskar faktiskt att folk som åker kommunalt/ibland träffar folk kunde chilla lite med dofter. Och jag är inte ens allergisk, bara lite känslig.
Vad var det för nåt?Jag har precis ätit väldigt krånglig och konstig mat. Synd att jag har mat över för jag vill inte äta det igen.
Vårrullar med jordnötsdipp. Det var rätt hopplöst att vika vårrullar av sladdriga ark. Sen ramlade innehållet ut när man bet i dem.Vad var det för nåt?
Aha. Vad trist. Vårrullar kan vara så gott men jag skulle aldrig våga mig på att göra dem själv.Vårrullar med jordnötsdipp. Det var rätt hopplöst att vika vårrullar av sladdriga ark. Sen ramlade innehållet ut när man bet i dem.
Det är lika bra att låta bli. Jag kommer inte att göra om det här.Aha. Vad trist. Vårrullar kan vara så gott men jag skulle aldrig våga mig på att göra dem själv.
Börjar bli kyligt så jag ska gå och tända i pannan. Sen måste jag tyvärr skala potatis för vi ska göra eget mos till middag. Hatar att skala potatis
Fixat däckskifte idag! Så skönt att fått det gjort. Sommardäcken var nere på knappt lagliga så det var sista säsongen för dem.