Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver planera morgondagens intag av föda.

Ska vara på skolan 8-20 ( 🤪 ) och behöver packa och handla idag. Det finns café och restaurang men jag behöver nog promenera lite på lunchen för att hålla igång hjärnan = ta med mat.

Men inspirationen är noll!
Sånt där är så himla svårt! Soppa om du har mattermos? Smörgås och frukt kanske?
 
Åker buss. Det stinker här inne. Det luktar parfym, tänk schampo/hudkrämsdoft. Det känns som ett billigt märke med enorma mängder parfym i. Jag önskar faktiskt att folk som åker kommunalt/ibland träffar folk kunde chilla lite med dofter. Och jag är inte ens allergisk, bara lite känslig. :cautious:
Usch, får panik bara av att läsa det här :nailbiting:
 
Har i Oregon's vin dal har vi ingen sno rojning, daremot har vi lovskottning. :D Vi har valdigt manga, och valdigt stora, trad overallt i staderna har. Nar traden borjar falla bladen pa hosten blaser/krattar/sopar man dem ut i gatan i hogar och staden kommer nagra ganger varje host och skottar upp loven. Skopan fram pa traktorn ar special designad for just lov ...
I gar nar jag kom hem var det dags for forsta skottningen for aret ...

IMG_0524.jpeg
 
Börjar bli kyligt så jag ska gå och tända i pannan. Sen måste jag tyvärr skala potatis för vi ska göra eget mos till middag. Hatar att skala potatis :p
 
Försöker plugga men är svårt när huvudet snurrar och man hostar som en galning.. blä vill bli frisk..

När jag äntligen kände att "jag" va tillbaka efter uppbrottet och orkade ta tag i plugget så åker man på en hejdundrande förkylning istället, precis före tenta... :mad:
 
Underbar födelsedagspresent. Förkylning eller om det är luftrörskatarr...Hade ont i halsen igår och började torrhosta på kvällen; kände mig inte direkt fräsch imorse men var envis och åkte och jobbade men fick lov att inse att det fick räcka vid lunchtid. Skapligt sexig och lite hes röst 🤣, känner av nått skräp i muskler och ögena med, nämensåatte. Vi kör en tredje månad utan full lön då 😆.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 959
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp