Skalade potatis till 9 portioner igår .
Fy! Ska vi äta kokt potatis kokar vi alltid med skalen på. Men det blir bara bökigt när man ska göra mos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skalade potatis till 9 portioner igår .
Här vägrar sambon potatis med skal, till och med färskpotatis ska skalasFy! Ska vi äta kokt potatis kokar vi alltid med skalen på. Men det blir bara bökigt när man ska göra mos
Pizzarester och te = fullkomligt näringsriktig middag
Jag borde ha tagit vin till...
Här vägrar sambon potatis med skal, till och med färskpotatis ska skalas
Jag brukar faktiskt göra mos med skalen på, tycker det blir lika gottFy! Ska vi äta kokt potatis kokar vi alltid med skalen på. Men det blir bara bökigt när man ska göra mos
Jag brukar faktiskt göra mos med skalen på, tycker det blir lika gott
Här funkar det jättebra även för barnen på 7 & 8 år. Ingen märker ens att det är skal iDet hade nog inte gått hem hos 3/4 i familjen tyvärr
Här funkar det jättebra även för barnen på 7 & 8 år. Ingen märker ens att det är skal i
Tur jag har mer lättlurade barn..Jag lovar dig att mina barn hade märkt det direkt
Tur jag har mer lättlurade barn..
Byt make *ironi*Önskar ibland att mina var mer lättlurade och att maken också var det för han är fan mer kräsen än ungarna vissa ggr
Byt make *ironi*
Tror mina insett att de inte kommer undan eller något men lyckas få i dom det mesta faktiskt sjukt tacksamma!
Däremot kan de va lite väl lyxiga, gillar ju skaldjur till förbannelse blir ju gärna rätt dyrt då..