Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte till Ica för att köpa yoghurt och kom hem med den här. Alltså jag dör så god! Jag som inte ens gillar kokos :confused:


4A602AE0-4F60-4BFC-9A8E-1248B8140720.png
 
Kan rekommendera "Soppmix Vitkål och morot" (Garant) från Willys. Härligt sätt att "återvinna" grönsaker. Det blev verkligen en jättegod soppa av grönsakspåsen. Det kommer vi att äta igen :) ! Jag hade också sådan tur att jag hittade påsen till halva priset, dvs den kostade ca 12 kr. Tillsatte en flaska matlagningsgrädde, lite vatten och kryddor. Det var allt - lättlagat, värmande och GOTT :d !

Ikväll har jag varit på Mindfulness, och precis ätit en skål glass. Det gäller att vara snäll mot sig själv....... :D
 
Skrattar fortfarande åt morgonens fail.

Jag beställde smink från en skönhetsbutik online och när jag fick paketet hade företaget skickat med ett parfymprov.
Imorse var jag stressad och höll på att bli sen till jobbet. Jag sminkade mig snabbt, fick syn på parfymflaskan i badrumsskåpet och tänkte att jag kunde testa den. Sagt och gjort, jag sprutade på några droppar på halsen och på handlederna.

Plötsligt insåg jag att jag luktade väldigt maskulint så jag tog en närmare titt på flaskan. Japp, herrparfym, och den luktade allt annat än diskret.

Jag hann inte skölja av mig men tänkte att det kanske inte skulle märkas så mycket ändå så jag åkte till jobbet.
Mötte sedan min kollega i korridoren. Så fort jag hade gått förbi vände sig kollegan om.
"-Va? Använder du rakvatten?!"

:rofl:
 
Så jäääkla nöjd idag. Dels för att jag härromdagen när jag fick en ångestattack klarade av att inte fly den så obehagliga känslan utan stannade i den och då sa det typ "poff" så vart allt mkt lättare/ångesten minskade!! 👊.

Dels för idag då jag byggde upp ångest kring att jobba kväll men kände att jag måste bryta den onda cirkeln för sist var ju jobbkvällen lugn och det var så även ikväll! Såååå skönt!! 😀
 
Tittade nyligen på senaste avsnittet av vår tid är nu och det var spännande så nu dröjer det en hel vecka till nästa avsnitt, dvs alldeles för länge.
Ätit fisksoppa och ska väl ta och lägga mig. Frågan är ska jag ta sömnmedicin eller inte? Känner mig väldig velig angående detta. Skulle ringt doktorn men kom hela tiden saker emellan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp