Ingen fara jag är vanVad trist.
Har däremot inget element i sovrummet då luften blir för torr. Men blir det riktigt kallt då sätter jag på ett sådant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fara jag är vanVad trist.
Du skulle behöva en trana! vi är varma!Ingen fara jag är van
Har däremot inget element i sovrummet då luften blir för torr. Men blir det riktigt kallt då sätter jag på ett sådant
Min kompis (modellsmal ala 45 kilo) beställde nyss: skagentoast med pommes på sidan om, tryffelbearnaise, portvin och en creme brulé. Samtidigt. Men vi är stammisar så serveringspersonalen är härdade
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JoXLo4/apotekarnes-vintermust-ar-inte-samma-som-julmust läser kommentarerna och förtvivlar över många svenskars läsförmåga, alt att de är för lata för att ens läsa en (kort) artikel innan de kommenterar. Påminner lite om uppståndelsen runt julbelysningen som förbjöds av Trafikverket som vägrade att låna ut sina lyktstolpar av säkerhetsskäl. Jag blir matt.
Jag har också läst en del innan jag inte orkade längre, hur har folk lärt sig skriva när de uppenbarligen inte är läskunniga?https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JoXLo4/apotekarnes-vintermust-ar-inte-samma-som-julmust läser kommentarerna och förtvivlar över många svenskars läsförmåga, alt att de är för lata för att ens läsa en (kort) artikel innan de kommenterar. Påminner lite om uppståndelsen runt julbelysningen som förbjöds av Trafikverket som vägrade att låna ut sina lyktstolpar av säkerhetsskäl. Jag blir matt.
Nä, 07 brukar vara gränsen för när det är okej att börjaNågon granne har hantverkare hemma som drog igång nu vid sju. Borde en inte informera grannar om det, när en bor i flerfamiljshus?
Fyller hela 32 år idag så en födelsedagspresent till mig själv var att (jag hade tur!) jag kunde ta semester lite hastigt och lustigt . Lättar upp månadens sexdagarsvecka, ja men varför inte .
Grattis! Hoppas att du har en skön dag!Fyller hela 32 år idag så en födelsedagspresent till mig själv var att (jag hade tur!) jag kunde ta semester lite hastigt och lustigt . Lättar upp månadens sexdagarsvecka, ja men varför inte .