Varför så många askar?
Jag konsumerar tyvärr stora mängder pga ögon/synproblem och det kostar en hel del när jag köper på vanligt apotek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför så många askar?
Var i chock över att den levde. Den yrde runt bland disken i hon och rusade in i muggen med huvudet före. Så jag antar att jag reagerade utan att tänka. Jag bara täckte över muggen och lyfte upp den. Trodde den var död när jag hittade fällan ihopslagen.Alltså jag fattar inte att du fångade en i en temugg och la handen över, jag fångade de jag hittade inne i en hink som jag skakade så de inte skulle hoppa ut innan jag kastade ut dem!
Tack för tipset!Jag och mitt stående operasällskap sitter oftast kvar i salongen i pausen för att slippa knö där ute. Vi sitter nästan alltid på tredje eller fjärde balkong dock (biljetterna för en hundring eller 150:-) och orka gå ner då dock säljer de ibland dryck ur garderoberna däruppe, då kan man stå vid räcket och titta på den fantastiska utsikten!
Ska se Carmen på onsdag kväll, ser fram emot det!
Men alltså...Inte alls..
Unnade mig en natt på normal dos och ville dagen efter inte lägga mig ner och dö iaf. Men när man knappt kan sova alls, som nu, blir iaf jag väldigt nedstämd.
Har bett om att flyttas till min förra vårdgivare. Ringde dem idag för att se om man kan skynda på. De ringde nyss tillbaks.
De har läkarbrist. Så om 3 månader får jag komma dit. Fattar inte hur jag ska orka må så här skit så länge.
De hänvisar till nuvarande vårdgivare och nuvarande hänvisar till dem.
Ingen tar alltså ansvar för patienten. Utan patienten som mår skit och inte orkar ska lägga timmar på att jaga runt till folk som bara säger att det är någon annans ansvar.
Ringde nu och kollade hur man gör för att byta läkare. Men de hade stängt nu. Så får väl försöka jaga dem på måndag.
Så jävla ledsen och maktlös känner jag mig.
Jag vet ju att jag inte tål sån extrem sömnbrist en längre period.
Funderar på att sätta pitbull-pappan på dem.
Jag tror att du postade något filmklipp på henne. Jättesöt hund om det är samma! Borde inte vara svår att omplacera?Bestämt mig för att omplacera hunden. Känner mig som världens skitstövel men jag har verkligen försökt få bukt på hennes problematik (skäller och gör utfall mot människor och hundar). Jag orkar inte längre och det går ut över skola och sambo. Mitt hjärta är i tusen bitar
Och bilar kan de förstöra fullständigtjo, de tuggade igenom tjocka havrelådor av stål med