Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apotea har som sagt för 10:-Jag konsumerar tyvärr stora mängder pga ögon/synproblem och det kostar en hel del när jag köper på vanligt apotek.
Bha! Dotter vik åka till naturhistoriska! Varit där så mycket! Vill inte vara där mer. Vill ficka dock prata med någon vuxen.
Ville bara tacka @Tranan och någon till om tips för panadol/ipren. Köpt 15 askar ibumentin 30/400g och 9 paracetamol 20/500 för 19 respektive 10 spänn styck. Tyvärr får man inte köpa mer än 3 askar paracetamol per gång men det går bra att göra köp efter köp
Nej hon vill till natur. Så är det. Hon vet vad hon vill i alla fall.Tekniska då? Det är spännande
@MJLee ah, såg ditt andra inlägg nu!Apotea har som sagt för 10:-
Jag köper flaskvatten när jag behöver ny vattenflaska. Använder den tills den blir ofräsch.Undrar varför alla är glada för att vi har pappers sugrör men locken är fortfarande plast.
Varför så många köper flaskvatten?
Nå väl ska sluta fundera mer nu, förlåt.
Köper vatten i flaska av dålig vana. Men försöker vara duktig på att ta med mig i egen glasflaska!Undrar varför alla är glada för att vi har pappers sugrör men locken är fortfarande plast.
Varför så många köper flaskvatten?
Nå väl ska sluta fundera mer nu, förlåt.