Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bha! Dotter vik åka till naturhistoriska! Varit där så mycket! Vill inte vara där mer. Vill ficka dock prata med någon vuxen.
 
Ville bara tacka @Tranan och någon till om tips för panadol/ipren. Köpt 15 askar ibumentin 30/400g och 9 paracetamol 20/500 för 19 respektive 10 spänn styck. Tyvärr får man inte köpa mer än 3 askar paracetamol per gång men det går bra att göra köp efter köp :up:

Men du, i all välmening så frågar jag om paracetamolanvändningen är rekommenderad av din läkare. Jag tänker på din lever.
 
Undrar varför alla är glada för att vi har pappers sugrör men locken är fortfarande plast.
Varför så många köper flaskvatten?
Nå väl ska sluta fundera mer nu, förlåt.
Jag köper flaskvatten när jag behöver ny vattenflaska. Använder den tills den blir ofräsch.
Jo jag vet att man kan ha en flaska som man diskar men jag tycker det är svårt att diska flaskor. Plus att engångsflaskor återvinns, det gör man väl inte med flergångsvattenflaskor.
 
Undrar varför alla är glada för att vi har pappers sugrör men locken är fortfarande plast.
Varför så många köper flaskvatten?
Nå väl ska sluta fundera mer nu, förlåt.
Köper vatten i flaska av dålig vana. Men försöker vara duktig på att ta med mig i egen glasflaska!
 
Idag är verkligen en lat dag. Sov längre än vanligt, rastade hundarna, åt frukost och har sedan varit som parkerad i soffan. Nu börjar jag dock bli väldigt sugen på att sy, men för att kunna sy behöver jag städa så att sybordet m.m är rent (och det är ett större projekt än vad det kanske låter som...
 
Huvudvärk. Barnet leker rätt bra själv bara jag är inom räckhåll. Pappan hämtar halm till ponnyerna. Sen ska vi näta in det sista på hönsgården.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp