Det var jättegott!Åh - nu blev jag hungrig !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var jättegott!Åh - nu blev jag hungrig !!
Diskmaskinen är GULD värt - trots att det "bara" är en bänkdiskmaskin vi har. Den tar upp en massa plats, såpass att den till och med hamnar några centimeter utanför bänken den står på. Men det gör inget - jag älskar den ändå !!
Any time!Ville bara tacka @Tranan och någon till om tips för panadol/ipren. Köpt 15 askar ibumentin 30/400g och 9 paracetamol 20/500 för 19 respektive 10 spänn styck. Tyvärr får man inte köpa mer än 3 askar paracetamol per gång men det går bra att göra köp efter köp
Varför så många askar?Ville bara tacka @Tranan och någon till om tips för panadol/ipren. Köpt 15 askar ibumentin 30/400g och 9 paracetamol 20/500 för 19 respektive 10 spänn styck. Tyvärr får man inte köpa mer än 3 askar paracetamol per gång men det går bra att göra köp efter köp
@sthu vad ska du se?
Doctor sleep. Har ingen aning om vad den handlar om
Alltså jag fattar inte att du fångade en i en temugg och la handen över, jag fångade de jag hittade inne i en hink som jag skakade så de inte skulle hoppa ut innan jag kastade ut dem!Japp. Så gjorde exet också. Det funkar utmärkt med ett vanligt luftgevär.
De är otäcka. Mötte en på stallplanen. Den kom vaggande rakt emot mig och väjde inte. Det blev jag som fick hoppa undan. Katterna åt dem inte ens när de var nyskjutna.
Jag brukar gå på dans på operan, men då vill folk följa med. Så är ovan vid att gå dit själv. Vad gör jag i pausen liksom?