Jag kanske får försöka kalla dem för punschrullar i stället då.....Jag hajar till varje gång du nämner bakning och dammsugare i samma mening Jag vet vad du menar men det låter ändå så konstigt att jag hajar till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske får försöka kalla dem för punschrullar i stället då.....Jag hajar till varje gång du nämner bakning och dammsugare i samma mening Jag vet vad du menar men det låter ändå så konstigt att jag hajar till
Ja, Det lät faktiskt som att det blir väl spenderade pengar värme och diskmaskin ärHoppas verkligen på det för det blir en bra trave tusenlappar i så fall. Då ska jag köpa ett element till badrummet och installera diskmaskinen. (Visst lät det skoj?) Det räcker nog till lite ridlektioner också.
Så fort jag skrev det så skyndade hon sig in knaskattJag satte upp lite ljusdekorationer ute och katten fick följa med ut, och omg FÅGLAR Jag sitter kvar ute en stund då hon verkar tycka att det är roligt
NejJag kanske får försöka kalla dem för punschrullar i stället då.....
Dammsugare/punschrullar då ??? Ev finns det kanske något annat namn på dem också?
Dammsugare/punschrullar då ??? Ev finns det kanske något annat namn på dem också?
Tror inte det.....Punschsug?
Dammrullar?
Tror inte det.....
Punschdamm?Rullsug?
Punschdamm?