Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på läkarbesök efter lunch som slutade med att både läkaren och jag satt och grät över att jag är så trasig. Bra psykiatriker!

Åkte direkt hem till en vän och grät färdigt. Sedan spelade han gitarr och jag läste en av hans böcker i genusteori. Nu är han i stan och tränar medan jag är kvar och väntar på att han ska komma hem.
Funderar på att laga mat till honom för en gångs skull, alltid han som lagar mat annars.
 
Var på läkarbesök efter lunch som slutade med att både läkaren och jag satt och grät över att jag är så trasig. Bra psykiatriker!

Åkte direkt hem till en vän och grät färdigt. Sedan spelade han gitarr och jag läste en av hans böcker i genusteori. Nu är han i stan och tränar medan jag är kvar och väntar på att han ska komma hem.
Funderar på att laga mat till honom för en gångs skull, alltid han som lagar mat annars.
Han vekar vara en bra vän.
 
Inte alls..
Unnade mig en natt på normal dos och ville dagen efter inte lägga mig ner och dö iaf. Men när man knappt kan sova alls, som nu, blir iaf jag väldigt nedstämd.
Har bett om att flyttas till min förra vårdgivare. Ringde dem idag för att se om man kan skynda på. De ringde nyss tillbaks.
De har läkarbrist. Så om 3 månader får jag komma dit. 😳 Fattar inte hur jag ska orka må så här skit så länge.
De hänvisar till nuvarande vårdgivare och nuvarande hänvisar till dem.
Ingen tar alltså ansvar för patienten. Utan patienten som mår skit och inte orkar ska lägga timmar på att jaga runt till folk som bara säger att det är någon annans ansvar.

Ringde nu och kollade hur man gör för att byta läkare. Men de hade stängt nu. Så får väl försöka jaga dem på måndag.

Så jävla ledsen och maktlös känner jag mig.
Jag vet ju att jag inte tål sån extrem sömnbrist en längre period.
Funderar på att sätta pitbull-pappan på dem.

Aktivera pappa tycker jag :up: :heart
 
Råttor kommer i olika storlekar. Detta var en mindre. Men dock råtta. Grå, med en jättelång svans.

Jag har haft storråttor DE är scary.
I ett av stallen som jag stod i på den tiden jag hade häst, hade de problem med råttor.
De var stora råttor, modell XXXXL:yuck:. De tuggade sig igenom allt.
Så en natt satt stallägaren på vakt vid dynghögen och sköt dem med sin hagelbössa. Fällor och gift bet inte på dem
 
I ett av stallen som jag stod i på den tiden jag hade häst, hade de problem med råttor.
De var stora råttor, modell XXXXL:yuck:. De tuggade sig igenom allt.
Så en natt satt stallägaren på vakt vid dynghögen och sköt dem med sin hagelbössa. Fällor och gift bet inte på dem
Japp. Så gjorde exet också. Det funkar utmärkt med ett vanligt luftgevär.

De är otäcka. Mötte en på stallplanen. Den kom vaggande rakt emot mig och väjde inte. Det blev jag som fick hoppa undan. Katterna åt dem inte ens när de var nyskjutna.
 
Matat fåglarna när jag kom hem.
Gick ut med Lady, eftersom morsan följde med in till sjukan
Städat hos gråsuggorna
Anmält ett gäng poster till min Akvarieförenings Storauktion nu den 30/11. Föranmälan öppnades idag
Ska städa 2 kar
 
Japp. Så gjorde exet också. Det funkar utmärkt med ett vanligt luftgevär.

De är otäcka. Mötte en på stallplanen. Den kom vaggande rakt emot mig och väjde inte. Det blev jag som fick hoppa undan. Katterna åt dem inte ens när de var nyskjutna.
Minns i ett annat stall där vi hade vattenhinkar i boxarna, att man alltid fick kolla att det inte flöt en död mus/råtta i hinken varje dag... :yuck:
 
Sitter på bussen, ska iväg och klättra för första gången på två veckor. Det känns lite som att jag aldrig klättrat förut, att jag bara råkat få med mig klätterutrustning och dessutom känns det som att det är mitt i natten nu... :cautious: Gissar dock på att det blir bättre när jag kommer fram.
 
Försöker shoppa nya bhar. Mina är väldigt välanvända om man säger så. Hatar att köpa bh! Och jag är kräsen, den ska vara snygg, bekväm, bygellös, inte gjord av polyester/polyamid.. Har säkert ännu fler kriterier. Hittills kammar jag noll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp