Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
överlevde tandläkaren, hon var jättebra och trevlig :)
Den stora skräcken var mer kostnadsförslaget för implantat då min trasiga kindtand behöver dras ut.
Är ju inte hela kostnaden på en gång iaf :crazy:
 
15726113740177017889206653749460.webp
 
Sitter i bilen och väntar på att klockan ska gå. Ska på en intervju och vill inte bli alldeles för tidig. Men på grund av den hopplösa trafiken i den här staden så vågade jag inte vänta längre. :meh:
 
Jag har ansökt om ersättning från en försäkring som jag har. Det har handlagts ett bra tag nu, men idag låg det ett brev från dem om att de saknade information från mig om vilket konto ersättningen ska betalas ut till. De hade bifogat en svarsblankett och svarskuvert.

Det måste väl betyda att ersättningen beviljats? *är försiktigt optimistisk*
 
Jag har ansökt om ersättning från en försäkring som jag har. Det har handlagts ett bra tag nu, men idag låg det ett brev från dem om att de saknade information från mig om vilket konto ersättningen ska betalas ut till.

Det måste väl betyda att ersättningen beviljats? *är försiktigt optimistisk*

Det låter så:)
 
Japp zolpidem är det. Ska höra med läkaren om vad göra.

Hur har det gått för dig vad gäller sömnen nu?

Inte alls..
Unnade mig en natt på normal dos och ville dagen efter inte lägga mig ner och dö iaf. Men när man knappt kan sova alls, som nu, blir iaf jag väldigt nedstämd.
Har bett om att flyttas till min förra vårdgivare. Ringde dem idag för att se om man kan skynda på. De ringde nyss tillbaks.
De har läkarbrist. Så om 3 månader får jag komma dit. 😳 Fattar inte hur jag ska orka må så här skit så länge.
De hänvisar till nuvarande vårdgivare och nuvarande hänvisar till dem.
Ingen tar alltså ansvar för patienten. Utan patienten som mår skit och inte orkar ska lägga timmar på att jaga runt till folk som bara säger att det är någon annans ansvar.

Ringde nu och kollade hur man gör för att byta läkare. Men de hade stängt nu. Så får väl försöka jaga dem på måndag.

Så jävla ledsen och maktlös känner jag mig.
Jag vet ju att jag inte tål sån extrem sömnbrist en längre period.
Funderar på att sätta pitbull-pappan på dem.
 
Jag tänker kila iväg till Clas Ohlson och kolla vad för julgrejer de har i år :d såg på nätet att de hade en fin tomteluva som jag funderar på kan duga som mössa :angel::D
Den var för liten, som vanligt :meh: förbannelsen att leva med stort huvud :rage: inga mössor/hattar/kepsar funkar utan resår, jag har aldrig haft en hatt :meh:
 
Sådär....har bakat färdigt mina dammsugare.

Har bytt ut kvistarna i balkonglådan mot tallris. Behöll dock rönnbären, för de är fortfarande röda och vackra. Så nu är det piffat och fint där :) ! Det blir nog superfint med lite snö på faktiskt......

Tvättmaskinen snurrar också på för fullt - känner att jag behöver "tvätta i kapp" lite....

Nu tänkte jag att jag skulle plugga lite grann faktiskt :up: ! Nästa uppgift ska lämnas in den 17/11, och tiden tenderar att rinna iväg.....
 
Sådär....har bakat färdigt mina dammsugare.

Har bytt ut kvistarna i balkonglådan mot tallris. Behöll dock rönnbären, för de är fortfarande röda och vackra. Så nu är det piffat och fint där :) ! Det blir nog superfint med lite snö på faktiskt......

Tvättmaskinen snurrar också på för fullt - känner att jag behöver "tvätta i kapp" lite....

Nu tänkte jag att jag skulle plugga lite grann faktiskt :up: ! Nästa uppgift ska lämnas in den 17/11, och tiden tenderar att rinna iväg.....
Jag hajar till varje gång du nämner bakning och dammsugare i samma mening :cautious: Jag vet vad du menar men det låter ändå så konstigt att jag hajar till :rofl:
 
Nu är jag på väg hemåt och funderar på att rota fram lite ljusdekoration från källaren för att fixa uteplatsen lite grann.
... Om jag hittar dem vill säga :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp