Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ansökt om ersättning från en försäkring som jag har. Det har handlagts ett bra tag nu, men idag låg det ett brev från dem om att de saknade information från mig om vilket konto ersättningen ska betalas ut till.
Det måste väl betyda att ersättningen beviljats? *är försiktigt optimistisk*
Hoppas verkligen på det för det blir en bra trave tusenlappar i så fall. Då ska jag köpa ett element till badrummet och installera diskmaskinen. (Visst lät det skoj?) Det räcker nog till lite ridlektioner också.Det låter så
Japp zolpidem är det. Ska höra med läkaren om vad göra.
Hur har det gått för dig vad gäller sömnen nu?
Hoppas verkligen på det för det blir en bra trave tusenlappar i så fall. Då ska jag köpa ett element till badrummet och installera diskmaskinen. (Visst lät det skoj?) Det räcker nog till lite ridlektioner också.
Den var för liten, som vanligt förbannelsen att leva med stort huvud inga mössor/hattar/kepsar funkar utan resår, jag har aldrig haft en hattJag tänker kila iväg till Clas Ohlson och kolla vad för julgrejer de har i år såg på nätet att de hade en fin tomteluva som jag funderar på kan duga som mössa
Diskmaskinen är GULD värt - trots att det "bara" är en bänkdiskmaskin vi har. Den tar upp en massa plats, såpass att den till och med hamnar några centimeter utanför bänken den står på. Men det gör inget - jag älskar den ändå !!Ja
Vi slog på värmen i badrummet idag (Hallelujah) och diskmaskinen är numer en älskad familjemedlem.
Gört!!Funderar på att sätta pitbull-pappan på dem.
Jag hajar till varje gång du nämner bakning och dammsugare i samma mening Jag vet vad du menar men det låter ändå så konstigt att jag hajar tillSådär....har bakat färdigt mina dammsugare.
Har bytt ut kvistarna i balkonglådan mot tallris. Behöll dock rönnbären, för de är fortfarande röda och vackra. Så nu är det piffat och fint där ! Det blir nog superfint med lite snö på faktiskt......
Tvättmaskinen snurrar också på för fullt - känner att jag behöver "tvätta i kapp" lite....
Nu tänkte jag att jag skulle plugga lite grann faktiskt ! Nästa uppgift ska lämnas in den 17/11, och tiden tenderar att rinna iväg.....