Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit på hantverkscafé. Nu har jag spänningshuvudvärk.
Det var trevligt. Vi var inte lika många som förra gången jag var där.Hur var det?
Tog mig i kragen och betalade räkningarna så nu är det gjort .
Gattis.Ligger och djupandas för att få nässprayet att lösa upp snoret så jag kan andas fritt. Men nu är förkylningen snart väck.
Gattis.
Jag har några dagar kvar. Nyss spydde jag efter att ha hostat så hysterisk att jag tappade luften. Halsen är igentäppt av slem.
Rösten är OK och jag snorar inte så väldigt. Men hela bröstkorgen och luftvägarna är igentäppta. Plus att jag känner mig sjuk. Orkar inget och fryser konstant.
Kan inte nån trolla bort det här - snälla!!
Lider med dig!! Har också fått förkylningen from hell, hostan är lite bättre nu men bihålorna sprängfyllda med snor (ursäkta info) och så halsbränna på detGattis.
Jag har några dagar kvar. Nyss spydde jag efter att ha hostat så hysterisk att jag tappade luften. Halsen är igentäppt av slem.
Rösten är OK och jag snorar inte så väldigt. Men hela bröstkorgen och luftvägarna är igentäppta. Plus att jag känner mig sjuk. Orkar inget och fryser konstant.
Kan inte nån trolla bort det här - snälla!!