Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger och djupandas för att få nässprayet att lösa upp snoret så jag kan andas fritt. Men nu är förkylningen snart väck.
Gattis.
Jag har några dagar kvar. Nyss spydde jag efter att ha hostat så hysterisk att jag tappade luften. Halsen är igentäppt av slem.

Rösten är OK och jag snorar inte så väldigt. Men hela bröstkorgen och luftvägarna är igentäppta. Plus att jag känner mig sjuk. Orkar inget och fryser konstant.

Kan inte nån trolla bort det här - snälla!!
 
Gattis.
Jag har några dagar kvar. Nyss spydde jag efter att ha hostat så hysterisk att jag tappade luften. Halsen är igentäppt av slem.

Rösten är OK och jag snorar inte så väldigt. Men hela bröstkorgen och luftvägarna är igentäppta. Plus att jag känner mig sjuk. Orkar inget och fryser konstant.

Kan inte nån trolla bort det här - snälla!!

Kaoz! Så många som är sjuka nu och just hostan verkar vara värst!
Krya! <3,
 
Har inte mycket röst kvar så väntar på att kvällstet ska bli färdigt. Borde även äta något nu men känner inte alls för det.
Samma fluga har vaknat till liv. En stor en. Eller normalstor kanske.
 
Gattis.
Jag har några dagar kvar. Nyss spydde jag efter att ha hostat så hysterisk att jag tappade luften. Halsen är igentäppt av slem.

Rösten är OK och jag snorar inte så väldigt. Men hela bröstkorgen och luftvägarna är igentäppta. Plus att jag känner mig sjuk. Orkar inget och fryser konstant.

Kan inte nån trolla bort det här - snälla!!
Lider med dig!! Har också fått förkylningen from hell, hostan är lite bättre nu men bihålorna sprängfyllda med snor (ursäkta info) och så halsbränna på det :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 049
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp