Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slänger i mig lite lunch och irriterar mig lite på att jag har en drös med kläder som jag måste bli av med, har försökt sälja men får inget napp. Får väl masa mig iväg till Myrornas eller nåt. Trasiga kläder måste väl kunna slängas i brännbart på återvinningen, eller?
 
Har lyckats bli magsjuk! :meh: Lagom smidigt när jag redan droppat nästan 3.5 kg pga antibiotika på två veckor. Så jag äter glass och hoppas att det får stanna i magen. Behöver alla kcal jag kan få behålla verkar det som. Har inte fått i mig mycket dom senaste dagarna och det är så jävla jobbigt att vara yr hela tiden. :crazy:
 
Jag ligger hemma och är sjuk. Egentligen inte sjukskjuk vilket gör mig så enormt, galet uttråkad dessutom. Hoppas att det här går tillbaka åt rätt håll och inte bryter ut i något värre - och det fort.

Äter en massa satsumas och tittar på Lyckolandet på SVT play tills jag vågar gå och lägga mig (för att inte sabba sömnen, som jag redan har problem med).
 
Vaknade 10.30 och vid 13 dök min fotograf-polare upp för lite plåtning. Sen kom snickaren och mätte husets portar. Vi ska byta dessa och han ska skissa upp och lämna offert. Han köpte alla mina ideér så jag var nöjd! Nu ska jag måla!
 
Planerar en väns födelsedag med turtles-tema, han fyller 35 år, men ändå.. Jag som aldrig bakar ska försöka mig på att baka en vegansk tårta och dekorera den som en i turtles. Ska även måla ballonger som turtles-huvud och göra deras vapen i papp. Tänker mig även göra girlanger på samma tema samt låna hem en projektor och visa turtles i bakgrunden.
Tur jag är ambitiös iaf.
 
funderar på att flexa ut så jag hinner rida innan det blir mörkt.
Den där jäkla Någon har fortfarande inte fått tummen ur och bytt lampor på ridbanan :mad: :angel:
 
Puh. Var nog en himla tur jag inte sprang nån vända igår iaf...
Precis tagit mig hem från jobbet, känt mig förvirrad och trött idag. Helt dränerad på kraft nu...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 049
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp