Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var hos en psykolog. 39 på utbränd,stress testet.
Han tyckte inte om det. Jag såg en förbättring. Var över 40 senast. Men han var ingen bra.
 
Just nu sitter jag och funderar på om det är värt att försöka sälja lite gamla kläder och skor på tradera/facebook eller om det är lika med mental härdsmälta... :cautious:
 
Jag har precis kommit hem fran morgonrundan med skolbussen. Det borjade bli ljust vid 7:20, ungegar, nar jag plockade upp lagstadiet ... och dar har jag flera barn som maste korsa en vag (visserligen liten villa vag, men jag gillar det inte i alla fall). Jag kunde i alla fall konstatera att nasta vecka nar vi har andrat till standard tid sa ar det ljust pa morgonen igen. :)
Nu ska jag dricka lite kaffe och sticka ett tag innan jag ringer en hel massa samtal (banker, sjukhus, och liknande:arghh:) sedan ska jag ta en tupplur innan jag aker tillbaka for att plocka upp elever vid skolan och kora hem dem.
 
Två timmar på ett sammanträde var tydligen vad kroppen och knoppen klarade. Nu är jag totalt slut.

Hade egentligen planerat att åka och lssna på vår riksdagsman men det avstår jag. Sängen lockar mer.
Hann i alla fall in på Ica för att köpa nötcreme och Granngården för nya fällor.
Så nu har jag två nya som ska vara bättre. En är laddad under diskbänken och den andra på på arbetsbänken framför fönstert. Eftersom det låg musskit där imorse.
 
Sambo messade just att han är på hemväg. Han hör ofta av sig flera ggr dag trots att vi iaf ses hemma. Jag är liksom lite raka motsatsen även om jag blir glad då han hör av sig.
Mina föräldrar märkte det redan då jag på mitt första ridläger var enda ungen som inte ringde hem trots att de skickat med pengar så jag skulle kunna det. Det fanns ingen telefon att ringa till för dem det året. Men jag åkte med äldre granntjejen. Så hon kunde då hon ringde hem berätta att jag levde och mådde bra. 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 049
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp