Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gattis.
Jag har några dagar kvar. Nyss spydde jag efter att ha hostat så hysterisk att jag tappade luften. Halsen är igentäppt av slem.

Rösten är OK och jag snorar inte så väldigt. Men hela bröstkorgen och luftvägarna är igentäppta. Plus att jag känner mig sjuk. Orkar inget och fryser konstant.

Kan inte nån trolla bort det här - snälla!!

Hm, är det inte dags för vårdcentralen... är det så tätt kan du ju behöva lite hjälp. Var rädd om dig! :heart
 
Och så är jag lite trött igen. Ännu en gång i området så har någon efterlyst deltagare till en aktivitet i ett visst åldersspann. Jag och de andra typ 7 familjerna i området med lika gamla barn anmäler våra barn och sedan när det är dags har åldern höjts ett år så våra barn inte får vara med.

”Man måste ju dra gränsen någonstans” är standardsvaret. Då kanske man kan dra den innan man ber folk anmäla sig.
 
Och så är jag lite trött igen. Ännu en gång i området så har någon efterlyst deltagare till en aktivitet i ett visst åldersspann. Jag och de andra typ 7 familjerna i området med lika gamla barn anmäler våra barn och sedan när det är dags har åldern höjts ett år så våra barn inte får vara med.

”Man måste ju dra gränsen någonstans” är standardsvaret. Då kanske man kan dra den innan man ber folk anmäla sig.

Fy vad dåligt! Framgår det klart vid anmälan ska det ju inte ändras bara så där.
 
Inte den bästa morgonen. Har inte ridit som tänkt utan gick in nu för att ta igen mig lite. Vatten, hästar ute mm iaf fixat.
Dagen började med att jag ramlade i trappen. Har mig veterligen aldrig hänt innan. Gick ändå hyfsat men känner av det lite mer nu istället. Kroppen är inte alls i form.
Är inte sjuk men är heller inte frisk.
Soligt och fint ute, inte heller blåsigt.
 
Jag ligger i sängen och vill inte kliva upp. Idag skulle jag träffat arbetsterapeuten men hon har blivit sjuk så det blev inställt.
 
Ungarna är höstlovslediga men ska till farmor idag. Dom fick dock sova så länge dom ville och vaknade 8.30. Sen ville dom se lite på film innan det är dags att åka. Får nog jaga på dom så dom kommer iväg innan hovslagaren kommer och ska slå på en tappsko på ena hästen :p
 
Är orimligt uppspelt över att det är pannkakor idag på lunchhaket! 💃
Pannkakorna brukar vara som de var i skolmatsalen som legat i värmskåp halva dagen och sylten innehåller väl typ 19 000 delar socker och kemikalier mot 2 delar bär. Men jag äääälskar dem!
Skulle vara lasagne också. Jag kommer inte komma in i bilen efter.. Naaam! 🐳
 
Den här dagen borde jag stannat hemma i sängen.
Inser när jag är halvvägs till jobbet att jag glömt att ställa om väckarklockan = en timme för tidig O_o Jag har inte flex....
Men kommer på att jag kan tvätta bilen innan jobbet istället för efter som jag planerat :up:
Kommer till jobbet och har en död dator :meh:
Ringer supporten som ber mig starta om (har gjort allt jag kan komma på redan, tom dragit ur alla sladdar). Jag förklarar att han måste göra en ominstallation. Har du dragit ur sladdarna, säger han...
Gör en ominstallation!! :rage:
Den pågår fortfarande... Från kl 8.15

Min dag hittills :crazy::turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp