Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, toppingen till fisken!
Jag tror tyvärr att den utgått ur sortimentet sedan länge.

Man kan göra en väldigt lik med typ den här. Jag tycker att den påminner om det i alla fall!

Själv brukar jag göra den där bostongurka såsen man fick med fiskpinnar när jag får feeling för skolmat.

7310500011615_2eikff5sdsurcax6kfoh6kgnby000000.jpg
 
Senast ändrad:
Ska snöa här i veckan som kommer.
Ska hämta upp mer ved från källaren nu när jag är ledig
Var tvungen att kolla och visst , det ska komma några få millimeter här också nästa vecka.

Å andra sidan har jag ridit hubertus i lite snö ett antal gånger. :( Det är nog bara min hjärna som fått för sig att det är tidigt.
 
Dags för mellanmål men är egentligen inte hungrig. Räknade timmarna tills det är middag och insåg att äter jag inte nu kommer jag hinna svälta ihjäl :p Så det fick bli två knäckebröd med kaviar, enkelt och gott!
 
Jag saknar jobbet och eleverna haha
Tur det snart är dags igen.
Tre veckor med samtal med föräldrarna och sen ladda för jullov typ haha
Tiden går för fort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 971
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp