Jag tog en milkshake till lunch. Är inte ett dugg hungrig så det var lite lagom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde lunchen i bilen 10 min gångväg bort..
*dagens i-landsproblem*
Snöade här lite igår fm. UpplandEnligt väderappen ska det SNÖA på onsdag. Fy fan.
Stalkade mitt ex på fejjan precis bara för att inse att han blockat mig helt nu. Fattar inte alls vad som händer. Kunde förstå att han gjorde såhär om jag gjort något dumt, men har ju inte gjort något..
Psykologen pratade dock något om att det kanske är det enda sättet för honom. Att han skulle falla tillbaka till mig om han inte gör såhär, att han inte är så stark. Men då är ju frågan om det verkligen va rätt att göra slut?!
Fast jag tycker att om man verkligen vill göra slut så skall man ta det mellan fyra ögon och vara säker. Något han inte gjort.Varför skulle det inte vara rätt att göra slut bara för att han skulle falla tillbaka pga svaghet för att han inte blockade dig? Vill han inte tillbaka så är det väl hans val om han vill blockera dig för att inte falla tillbaka i ett förhållande som han inte vill ha?
Fast jag tycker att om man verkligen vill göra slut så skall man ta det mellan fyra ögon och vara säker. Något han inte gjort.
Fast jag tycker att om man verkligen vill göra slut så skall man ta det mellan fyra ögon och vara säker. Något han inte gjort.
Skulle iväg till Jula och köpa en säck sand till nya karet. De hade slut, och jag lyckades inte med att övertala farsan att köra till Gränbystadens Jula...
Som tur är, följde en säck Rådasand med karet. Får hoppas på att den räcker...
Var in på Plantagen för att leta efter ormhassel (kvistarna), men de kommer först in i påsk
Ska fylla på med sand snart i karet. Har städat till gråsuggor. Fy va många de är nu!
Typ så, fast i hela baljan
Jag hoppas inget. Är bara det att han själv sa att det inte va planerat och varit velig. Killen satt för en månad sen och ville gifta sig och har nu blockat mig t.o.m. klart som tusan jag är krossad och huvudet snurrar. Inte så lätt för alla att bara lägga sånt bakom sig på 5 min.Alla klarar inte sånt. Men du känner väl honom bäst, det verkar bara lite vanskligt att hoppas så.