Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan vad sådant gör mig galen. Jag har råkat ut för det några gånger hos Tele2 när jag haft problem med mitt modem... och de har alla varit av manligt kön. De kvinnor jag pratat med där har aldrig betet sig så... :grin:
Unga killar ffa....
Och beror på att de faktiskt inte kan så mycket när det kommer till kritan

Nåväl.
Han frågade i alla fall inte om du hade nån son som kunde hjälpa dig. :meh:

Ta en stor kopp.
Tur för honom kan vi väl säga ;) Kunde ju ha blivit, eh, intressant :angel:
 
Jag kör på DKNY och Maidenform... med rejäl push. Ytligt absolut men jag gillar effekten :D Jag hittade några på eBay så det blev 195 kr/st med frakten och det är ju superbilligt :)

Ska kika på det, tack för tipset! Jag har typ inga bröst, har storlek 75A 😅 Så lite push brukar jag också försöka välja. Men de senaste jag köpte var enkla bygellösa med banden i kors på ryggen och dom bor jag i! Dom är inte perfekta, men bekväma.
 
För att få inspiration till mitt bokkapitel så gick jag in på Zalando och shoppade kläder. Fem tröjor, en ryggsäck, två bh:ar, två par träningstajts och en träningströja blev det. Det hjälpte dock inte.

Till mitt försvar så behövde jag allt pga hål på alla t-shirts, träningskläder som börjar lukta lite skumt och låsning i skulderblad av att bära väska i handtag.
 
Ska kika på det, tack för tipset! Jag har typ inga bröst, har storlek 75A 😅 Så lite push brukar jag också försöka välja. Men de senaste jag köpte var enkla bygellösa med banden i kors på ryggen och dom bor jag i! Dom är inte perfekta, men bekväma.

Alltså... jag har en modell som förstärker ca två kupstorlekar (har 75B)... särbon garvade första gången han såg mig i den :rofl: Men den är superbekväm.

Säg till om du vill ha PM med länkar. Det kan vara så att jag shoppat för mycket BH:ar under för många år :angel:
 
Äter blåbärsyoghurt. Gillar egentligen inte den men det är den enda sockerfria yoghurten som finns på närmaste mataffären.
Fick iväg brevet före kl 13 :up:
Kollar Wahlgrens värld fast just nu är det reklam.
 
Vilken dag....Började med en härlig förmiddagsritt på en timme i det underbara vädret; frostigt och solen gjorde att sjön glittrade 😍. Så långt allt bra!

Sen skulle jag lägga mig i tandisstolen för fortsatt revidering av rotfyllning. Jao. Dels var de sena. Dels strula det så istället för de planerade 70 min blev det 120...Och jag skulle efter det jobba från 16. Njaee. Fick ringa och be dem ta in personal till mina 5 timmar; dels för det blev fördröjt och kände mig alldeles däven i skallen bakefter (brukar ju bli det när man ligger nerfälld 🤣) och dessutom orka jobba till 21 utan att kunna äta eller dricka från 13 känns inte lämpligt 🙈. Sååå blir att vila upp mig på soffan! Hälsan först!
 
Jag har precis klivit upp från poolen. Avkylningseffekten avtar ganska snabbt :cautious:
Nåja, nu ska jag läsa klart min bok!

Inte snallt :cautious: Har ar den officiella temperaturen 5*C :arghh: och som om inte det ar kallt nog gor den nordvastliga vinden att det (enligt The Weather Channel) kanns som -2*C :crazy:.
Just nu har vi kalla natter som skjutton. Precis runt nollan medan dagarna ligger mellan 12 och 18*C. I dag ar det dock sa vidrigt kallt att det inte gar att vara ute.🥶 I bergspassen runt omkring var dal ar det varmare. Go figure!🤔
 
Jag har precis klivit upp från poolen. Avkylningseffekten avtar ganska snabbt :cautious:
Nåja, nu ska jag läsa klart min bok!

Jag kommer ju ihåg att du var helt motsatt mig i det här med älska värme.
Men du gillar att resa till sol och värme ändå?

Min pappa är ju en som gillar svalare temp. Han är ju måttligt road av solresor.
 
20191029_175448.jpg

Fick besök av småbröderna och satte dem i arbete! 🎃 :D

Edit: Det översta är alltså en pumpa som vi karvade och ställde vid vägen, det understa är på farstukvisten.
 
Var hos otrevliga läkaren igen. Hon vidhåller att hon inte tänker skriva ut min medicin i den dos jag haft över 10 år och funkar på.
När jag då frågade vad jag ska göra för att lyckas sova, om hon har någon vård/medicin etc blev hon asarg och skrek på mig flera gånger.
Stämningen var inte direkt på topp.
Jag bröt till slut ihop totalt iom att jag ju nu sovit ca 5 h sen i torsdags. Så jag grät och kunde bara inte sluta. Händer aldrig mig. Kan bli blöt i ögat på sin höjd. Då blev hon iaf lite trevligare.
Bad om att få bli flyttad till min gamla mottagning.
Låste in mig på toa och grät efteråt. Nu SKA jag anmäla. Alla tvivel borta!
Men gud. Jag jobbar shäkv inom vården men har aldrig hört nån höja rösten. Det måste tas upp dennes chef.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 049
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp