Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska strax hämta hem barn, eller nja rättare sagt. Ett barn ska hämtas på lekplats då skolan har utflykt dit idag, och lillebror blev väldigt ledsen att han inte fick följa med. Så vi stannar där en stund vid hämtningen så även lillebror får leka. Sen hoppas jag kunna vara still resten av dagen då min förkylning går in på andra veckan :meh:
 
:devil::devil::devil::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::rage::rage::rage::rage::rage::rage:
Giv mig fucking jävla STYRKA!
Pratat med en liten snorvalp på bankens support som skulle förklara allt steg för steg och inte lyssnade på vad jag sa till honom. Fick avbryta honom och bli ganska barsk på rösten att ominstallationer av drivrutiner får jag göra hemma och att jag redan gjort det, kunde vi komma vidare från loopen han fastnat i. Blev ifrågasatt om jag kunde göra sånt själv................... Då blev jag mer än lite vass på rösten......... För annars behöver man gå in i det som kallas operativsystemet NOSHITSHERLOCK! Jo, jag jobbade nästan 20 år med IT support, så jag tror jag vet vad ett operativsystem är...
*suck*
I needs coffe
 
Mailade precis en väldigt lös/slapp/informell ansökan/fråga om en tjänst hos soc i norra Sthlm 🙈 Det är extrajobb men de vill också ha hjälp i sommar, man behövde inte vara färdig och ”annonsen” ligger i en grupp på fejjan. Perfekt :p Eg är det för långt att åka men inriktningen stämmer med allt vi ska läsa i vår :)
 
:devil::devil::devil::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::rage::rage::rage::rage::rage::rage:
Giv mig fucking jävla STYRKA!
Pratat med en liten snorvalp på bankens support som skulle förklara allt steg för steg och inte lyssnade på vad jag sa till honom. Fick avbryta honom och bli ganska barsk på rösten att ominstallationer av drivrutiner får jag göra hemma och att jag redan gjort det, kunde vi komma vidare från loopen han fastnat i. Blev ifrågasatt om jag kunde göra sånt själv................... Då blev jag mer än lite vass på rösten......... För annars behöver man gå in i det som kallas operativsystemet NOSHITSHERLOCK! Jo, jag jobbade nästan 20 år med IT support, så jag tror jag vet vad ett operativsystem är...
*suck*
I needs coffe

Fy fan vad sådant gör mig galen. Jag har råkat ut för det några gånger hos Tele2 när jag haft problem med mitt modem... och de har alla varit av manligt kön. De kvinnor jag pratat med där har aldrig betet sig så... :grin:
 
:devil::devil::devil::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::rage::rage::rage::rage::rage::rage:
Giv mig fucking jävla STYRKA!
Pratat med en liten snorvalp på bankens support som skulle förklara allt steg för steg och inte lyssnade på vad jag sa till honom. Fick avbryta honom och bli ganska barsk på rösten att ominstallationer av drivrutiner får jag göra hemma och att jag redan gjort det, kunde vi komma vidare från loopen han fastnat i. Blev ifrågasatt om jag kunde göra sånt själv................... Då blev jag mer än lite vass på rösten......... För annars behöver man gå in i det som kallas operativsystemet NOSHITSHERLOCK! Jo, jag jobbade nästan 20 år med IT support, så jag tror jag vet vad ett operativsystem är...
*suck*
I needs coffe
Nåväl.
Han frågade i alla fall inte om du hade nån son som kunde hjälpa dig. :meh:

Ta en stor kopp.
 
Fy fan vad sådant gör mig galen. Jag har råkat ut för det några gånger hos Tele2 när jag haft problem med mitt modem... och de har alla varit av manligt kön. De kvinnor jag pratat med där har aldrig betet sig så... :grin:
Jag hade en kvinnlig bankkvinna som hävdade att jag nog bara hade slagit fel kod för många gånger när min dosa dummade sig. Jag konstatera att jag har inte slagit fel kod och att den hade gett märkliga fel meddelande en längre period. Hon bara "jaja jag låser upp den åt dig, det är ju det som är problemet" Hon jobbade på och det blev inget bättre, tillslut tittade hon upp på mig och bara "Du kan väl slå dig ner en stund så ska vi lösa det här, det verkar vara något fel på den här bankdosan" :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 049
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp