R
Raderad medlem 68338
Vaknade precis. Ligger på loftet och drar mig. Har satt en deadline att jag måste kliva upp 10.30 Prokrastinerar således i detta nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknade precis. Ligger på loftet och drar mig. Har satt en deadline att jag måste kliva upp 10.30 Prokrastinerar således i detta nu
Du har fem minuter kvar
Fan jag missade deadlinen. Satte en ny: 10.45
Tio minuter kvar då
Edit: Jag gick upp kl 5 pga leverans av kollegan till tåget...
Jag klarade det! Brygger kaffe i detta nu
Kan jag tyvärr inte leva påTyvärr har jag inte mycket att erbjuda, men du kan få rida min häst som betalning
Men fy så dåligt!! Lider med digVar hos otrevliga läkaren igen. Hon vidhåller att hon inte tänker skriva ut min medicin i den dos jag haft över 10 år och funkar på.
När jag då frågade vad jag ska göra för att lyckas sova, om hon har någon vård/medicin etc blev hon asarg och skrek på mig flera gånger.
Stämningen var inte direkt på topp.
Jag bröt till slut ihop totalt iom att jag ju nu sovit ca 5 h sen i torsdags. Så jag grät och kunde bara inte sluta. Händer aldrig mig. Kan bli blöt i ögat på sin höjd. Då blev hon iaf lite trevligare.
Bad om att få bli flyttad till min gamla mottagning.
Låste in mig på toa och grät efteråt. Nu SKA jag anmäla. Alla tvivel borta!
Bra att du anmäler men fy sjutton vilket bemötande! Om hon nu var orolig för din medicinering hade det vettigaste varit att ringa upp dina tidigare läkare och diskutera med dem. Att skälla på dig hjälper ju ingen.Var hos otrevliga läkaren igen. Hon vidhåller att hon inte tänker skriva ut min medicin i den dos jag haft över 10 år och funkar på.
När jag då frågade vad jag ska göra för att lyckas sova, om hon har någon vård/medicin etc blev hon asarg och skrek på mig flera gånger.
Jag bröt till slut ihop totalt iom att jag ju nu sovit ca 5 h sen i torsdags. Så jag grät och kunde bara inte sluta. Händer aldrig mig. Kan bli blöt i ögat på sin höjd. Då blev hon iaf lite trevligare.
Men hallå! Så där kan du bara inte skrivaLevererat kollegan till tåget. Han fick lite lyxmiddag igår för det är ju lite oklart när det blir jobb igen: reninnerfilé, potatismos med Västerbottensost (), ljumma grönsaker (sparris, tomat och rödlök), rödvinssås med tryffelolja samt nygjord lingonsylt. Efterrätt varm mylta med vaniljglass. Kollegan var fortfarande mätt i morse
Jag åt mest potatismos eftersom jag inte är så förtjust i ren... och efterrätt givetvis, glass är ju bra när halsen är kass
Men hallå! Så där kan du bara inte skriva
Nu hann jag ju inte hämta haklappen - så mitt tangentbord är fullt av dräggel
Var hos otrevliga läkaren igen. Hon vidhåller att hon inte tänker skriva ut min medicin i den dos jag haft över 10 år och funkar på.
Bra att du anmäler! Vilket totalt jävla stolpskott! Man är utsatt nog som det är...Var hos otrevliga läkaren igen. Hon vidhåller att hon inte tänker skriva ut min medicin i den dos jag haft över 10 år och funkar på.