Blä....mina häxfingrar flöt ut och blev....monsterfingrar......
Men, de blev supergoda - och det är ju faktiskt huvudsaken när man bakar !
Men, de blev supergoda - och det är ju faktiskt huvudsaken när man bakar !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det ser knappast ut som....mat.... ??
Jag har fått info om att jag behöver vara klar med dagens jobb före klockan 13. Jag har ju supporten.Kan du inte försöka förlägga din arbetstid till kvällstid i stället, så kan du ju vara ute och aktiv när det är ljust. Och så har du automatiskt något att syssla med på kvällarna.
En sån här!
Samma härFörsöker fortfarande hosta upp lungorna
Underbar morgon med morgonsol.Slösat bort en del av den soliga dagen med att sova.
Min lilltå är inte heller som den ska efter att hästen trampade på den. Jag kan inte gå normalt.
Men inte till varken nytta eller nöje för min del.Underbar morgon med morgonsol.
Undrar om det syftas på att smälta lätt in i bakgrunden? Eller jeans och baströja? Eller liknande?När folk beskriver sin "stil" som "diskret". Får nästan alltid en lätt panikkänsla Och hur kan "diskret" vara en hel stil liksom?
Fick frågan från en takläggare i år om jag inte hade maken hemma.Nåväl.
Han frågade i alla fall inte om du hade nån son som kunde hjälpa dig.
Ta en stor kopp.
Fy vad oprofessionellt! Skrika på en patient och av en sådan anledning dessutomVar hos otrevliga läkaren igen. Hon vidhåller att hon inte tänker skriva ut min medicin i den dos jag haft över 10 år och funkar på.
När jag då frågade vad jag ska göra för att lyckas sova, om hon har någon vård/medicin etc blev hon asarg och skrek på mig flera gånger.
Stämningen var inte direkt på topp.
Jag bröt till slut ihop totalt iom att jag ju nu sovit ca 5 h sen i torsdags. Så jag grät och kunde bara inte sluta. Händer aldrig mig. Kan bli blöt i ögat på sin höjd. Då blev hon iaf lite trevligare.
Bad om att få bli flyttad till min gamla mottagning.
Låste in mig på toa och grät efteråt. Nu SKA jag anmäla. Alla tvivel borta!
Vad händer om du sover hemma?Ligger på min kompis soffa och kan inte sova. Inser att det inte är rimligt att bo hos vänner hela tiden för att överleva nätterna, så blir nog till att ringa läkaren imorgon så hon får lägga in mig istället.
Klarat mig i fyra månader utan att vara inlagd på psyk, får väl se det som en vinst iaf.