Skönt att vara hemma nu och bara ta det lugnt.
Slarvade med maten då jag inte
Slarvade med maten då jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken chock för ungdomarnaKom precis upp från ateljén. Ojojojjjj grannen har dragit igång en jävla klubb-kids-fest. Basen får min kristallkrona att skallra. Tänkte först klaga men kom sen på att jag får ju upp hennes högtalare på min blåtand. Kopplar alltså in mig och drar igång ”Fyra bugg och en coca cola”. Lotta Engberg DÅNAR ända ner till mig.
Kan se ungdomarnas min framför mig. RIDÅÅÅÅÅÅÅ!!!
Vem vill inte ha ett par vandrande byxor?! Lite som Saken (handen) i familjen Adams
Jag köper dessa för att kunna slänga mina tidningar (yeah right..! grisar flyger den dagen! )Men man kan inte ha för många böcker
Och säg det till mina tre bokhyllor som jag skänkte ca 9 fulla papperskassar från tidigare i höstas och ändå inte ser särskilt tomma ut Jag fattar inte hur det inte ser tommare utMen man kan inte ha för många böcker
Ibland gör man det man gillar, utan genustänk, eller annat. Man gillar att göra en sak och svårare än så behöver det inte vara ibland.Ska lägga mig snart.
Spenderat kvällen i en väns soffa, jag stickade och han spelade tv-spel (ignorerade allt genustänk ikväll), och småpratade. En mycket trevlig och prestigelös lördagskväll, precis vad jag behövde.
Jag brukar alltid ha ett normkritiskt tänk, mina vänner med. Men ibland verkar det ske undantag. Men vi har i alla fall pratat länge om virkning, alltid något.Ibland gör man det man gillar, utan genustänk, eller annat. Man gillar att göra en sak och svårare än så behöver det inte vara ibland.
Jag har varit med min bror och kusiner och pratat.Jag brukar alltid ha ett normkritiskt tänk, mina vänner med. Men ibland verkar det ske undantag. Men vi har i alla fall pratat länge om virkning, alltid något.
Privat umgås jag bara med människor som har ett normkritiskt perspektiv på genus, annars fungerar det inte för mig. Men har å andra sidan ingen släkt, så behöver inte stå ut med folk jag själv inte valt att ha i min närhet.Jag har varit med min bror och kusiner och pratat.
det var inte mycket genus tänk hos dem.
De är verkligen enkelspåriga och förutsägbara!
Men det var trevlig att prata med folk som en gång var viktiga.