Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var skönt att sluta jobbet kl. 14 😊. Åkte direkt till stallet, la på hoppsadeln och red ut på min underbara häst som var härligt pigg och framåt 😍. Senare var hon lite kul vid insläpp; "växte fast" i stallgången när hon insåg att hon skulle mellanlanda i spolspiltan före boxen 🤣.
Lördagsmys med älskling; himla gott med tacos och briska mangocider 😋 och före godis masserade jag honom en bra stund; förtjänade han efter att ha jobbat med min bil idag ❤.
 
Kom precis upp från ateljén. Ojojojjjj grannen har dragit igång en jävla klubb-kids-fest. Basen får min kristallkrona att skallra. Tänkte först klaga men kom sen på att jag får ju upp hennes högtalare på min blåtand. Kopplar alltså in mig och drar igång ”Fyra bugg och en coca cola”. Lotta Engberg DÅNAR ända ner till mig.
Kan se ungdomarnas min framför mig. RIDÅÅÅÅÅÅÅ!!!

:rofl:
 
Kom precis upp från ateljén. Ojojojjjj grannen har dragit igång en jävla klubb-kids-fest. Basen får min kristallkrona att skallra. Tänkte först klaga men kom sen på att jag får ju upp hennes högtalare på min blåtand. Kopplar alltså in mig och drar igång ”Fyra bugg och en coca cola”. Lotta Engberg DÅNAR ända ner till mig.
Kan se ungdomarnas min framför mig. RIDÅÅÅÅÅÅÅ!!!

:rofl:
Vilken chock för ungdomarna :rofl::rofl::rofl:
 
Ibland gör man det man gillar, utan genustänk, eller annat. Man gillar att göra en sak och svårare än så behöver det inte vara ibland.
Jag brukar alltid ha ett normkritiskt tänk, mina vänner med. Men ibland verkar det ske undantag. Men vi har i alla fall pratat länge om virkning, alltid något. 🙂
 
Jag brukar alltid ha ett normkritiskt tänk, mina vänner med. Men ibland verkar det ske undantag. Men vi har i alla fall pratat länge om virkning, alltid något. 🙂
Jag har varit med min bror och kusiner och pratat.
det var inte mycket genus tänk hos dem.
De är verkligen enkelspåriga och förutsägbara!
Men det var trevlig att prata med folk som en gång var viktiga.
 
Jag har varit med min bror och kusiner och pratat.
det var inte mycket genus tänk hos dem.
De är verkligen enkelspåriga och förutsägbara!
Men det var trevlig att prata med folk som en gång var viktiga.
Privat umgås jag bara med människor som har ett normkritiskt perspektiv på genus, annars fungerar det inte för mig. Men har å andra sidan ingen släkt, så behöver inte stå ut med folk jag själv inte valt att ha i min närhet. 🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp