Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma nu och funderar på vad jag ska göra idag. Eller ja, funderar på vem jag ska umgås med idag, känner inte att jag klarar av att vara ensam.
 
Tittat på Allt för Sverige :). Nu diska lite kanske, sen fixa lite lunch och sen till jobbet... inte så pigg (ont i höften+antibiotika), men fixa jobba ska jag väl.. ledig imorrn och sen jobba kväll på tis, så det är ju skönt iaf :).
 
Pissig torsdag,
Fick Sparken från projektet...
Har inte hört från HK. Men de kommer nog att höra av sig.
Ordnat två intervjuer under fredagen.
Det kommer nog gå bra.
GK känns osäker just nu, men hoppas att det blir bättre.
Men oj
Kram på dig
Det kommer att lösa sig tills det bästa
 
Dricker kaffe, spelar Samir&Viktor på hög volym och kollar när ungarna dansar :D Vi ska snart gå ut och greja lite men känner ingen panik. Så himla skönt med en mer slapp dag, det va längesen!
 
Jag borde plantera mitt nya träd i en kruka. Har tagit in krukan och flyttat över trädet men inte hämtat jord än. Då måste jag ju gå ut! Tur att det finns fin jord i komposten som hör till huset, så slipper jag i varje fall köpa jord. Alltid nåt.
Men jag måste ut och gräva i komposten. Vill inte gå ut! :arghh:
 
Okej, jag går nog ut ändå. Grannen vrålar på sin nya hundvalp. Jag har aldrig hört grannarna förut, möjligen vibrationer från tvättmaskin nån enstaka gång. Men nu hör jag hur det skriks på andra sidan väggen. Vad sjutton håller de på med?!
 
Jag har varit ute en kort stund och attans vad kallt det var :eek:
Solen skiner, vindstilla och termometern visar 4-5 grader, men en kyla som gick rakt igenom hela kroppen- brrrrr. Nu tänker jag bara vara inne tills vovvarna ska få em-promenaden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 426
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp